Formula 1: Απόλυτος κυρίαρχος στην Αυστρία ο Φερστάπεν

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το GP Αυστρίας, ο 9ος φετινός αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 και εντός έδρας για τη Red Bull Racing, εξελίχθηκε ιδανικά για τους «Ταύρους», με τον Μαξ Φερστάπεν να κερδίζει με άνεση από την pole position και να φτάνει στις 42 νίκες στην καριέρα του.

Ο Σαρλ Λεκλέρκ της Scuderia Ferrari δεν είχε αντίδοτο στην κυριαρχία του Ολλανδού και τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Σέρχιο Πέρεζ έσωσε τα προσχήματα και συμπλήρωσε το βάθρο, έχοντας ξεκινήσει από τη 15η θέση.

Ο καιρός δεν έκανε τα «τερτίπια» του Σαββάτου και τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση σε στεγνή πίστα. Η πλειονότητα των οδηγών επέλεξε τη μεσαία γόμα των ελαστικών της Pirelli, με εξαίρεση τους Αλόνσο, Μπότας και Μάγκνουσεν, ο οποίος μαζί με τον Ντε Βρις ξεκίνησε από το pilane, οι οποίοι προτίμησαν τη σκληρή γόμα.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο poleman Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε καλά και κράτησε τον Σαρλ Λεκλέρ πίσω του. Ο οδηγός της Ferrari ήταν πολύ επιθετικός και επιτέθηκε σε κάθε στροφή που ακολούθησε, προσπαθώντας να περάσει τον Ολλανδό, αλλά χωρίς επιτυχία.

Ο Κάρλος Σάινθ κράτησε την 3η θέση, μπροστά από τον Λούις Χάμιλτον, ο οποίος έκανε πολύ καλή εκκίνηση και πέρασε τον Νόρις, ενώ κερδισμένος ήταν και ο Φερνάντο Αλόνσο, που ανέβηκε στην 6η θέση. Ο Λανς Στρολ έχασε δύο θέσεις, αφού εκτός από τον Αλόνσο τον πέρασε και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Η δράση όμως διακόπηκε προτού ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, γιατί εμφανίστηκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα που έπεσαν σε αυτήν μετά την επαφή του Τσουνόντα με ένα άλλο μονοθέσιο στην εκκίνηση.

Η διακοπή κράτησε λίγο και δύο γύρους αργότερα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας επέστρεψε στα pit και ο αγώνας ξεκίνησε ξανά. Αυτήν τη φορά όμως ο Μαξ Φερστάπεν δεν απειλήθηκε από τον Λεκλέρ και πολύ γρήγορα απομακρύνθηκε από τον αντίπαλό του, βγαίνοντας εκτός ακτίνας DRS.

Ο Λεκλέρ γρήγορα κατάλαβε ότι δεν είχε αντίδοτο για την ταχύτητα του Φερστάπεν και αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τον ομόσταβλό του, καθώς ο Σάινθ είχε κολλήσει πίσω του και έδειχνε ταχύτερος σε εκείνο το σημείο του αγώνα. Ωστόσο, η Ferrari έδωσε εντολή στους οδηγούς της να διατηρήσουν τις θέσεις τους.

Ο Χούλκενμπεργκ δεν είχε στη Haas του τον αγωνιστικό ρυθμό να κρατήσει τη θέση του και γρήγορα την έχασε από τον Στρολ, ο οποίος ανέβηκε στην 7η και έριξε τον Γερμανό στην 8η θέση. Ο Σέρχιο Πέρεζ πιο πίσω επίσης κέρδισε μερικές θέσεις, ανεβαίνοντας μέχρι την 11η, την οποία πήρε ύστερα από σκληρή μάχη με τον Τζορτζ Ράσελ.

Ο Λάντο Νόρις ανέβασε το ρυθμό του και απειλούσε ανοιχτά τον Χάμιλτον που βρισκόταν μπροστά του. Ο οδηγός της McLaren βρισκόταν σταθερά μέσα στην ακτίνα του DRS αλλά δεν έδειχνε να μπορεί να απειλήσει τον συμπατριώτη του. Ο Χάμιλτον από την άλλη από πολύ νωρίς έλαβε προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες για παραβίαση των ορίων της πίστας και κινδύνευε με ποινή.

Ο Σέρχιο Πέρεζ χρειάστηκε μόνο λίγους γύρους για να φτάσει και να περάσει τον Λάντο Νόρις και ακόμα λιγότερους για να φτάσει πίσω από τον Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός ωστόσο αποδείχτηκε δύσκολος αντίπαλος και δεν έκανε καθόλου εύκολη τη δουλειά του Μεξικανού. Οι δύο τους πάλεψαν τροχό με τροχό για αρκετούς γύρους, μέχρι να καταφέρει ο Πέρεζ να περάσει και να ανέβει στην 3η θέση για να διασώσει έτσι έναν αγώνα, τον οποίο «χαντάκωσε» ο ίδιος με τα λάθη του στις κατατακτήριες δοκιμές.

Όσο συνέβαιναν αυτά, ο Φερστάπεν είχε ανοίξει τη διαφορά από τον Λεκλέρ σε πάνω από 20 δευτερόλεπτα, βάζοντας τέλος στις συζητήσεις για την πιθανότητα να αμφισβητηθεί η κυριαρχία του σε αυτόν τον αγώνα.

Έτσι, στο τέλος ο Μαξ Φερτάπεν πήρε άλλη μία άνετη νίκη, που πανηγυρίστηκε δεόντως από τους ανθρώπους της Red Bull, αφού ήρθε μέσα στην έδρα τους, αλλά και από τους χιλιάδες Ολλανδούς που είχαν κατακλύσει τις εξέδρες. Ο Ολλανδός πήρε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, αφού δύο γύρους πριν από το τέλος είχε την άνεση να βάλει μαλακά ελαστικά για να το επιχειρήσει.

Ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε τη 2η θέση, που ήταν το μέγιστο που μπορούσε σε αυτόν τον αγώνα, και το βάθρο συμπλήρωσε ο Σέρχιο Πέρεζ, που έκανε «ολική επαναφορά» ξεκινώντας από την 15η θέση. Ακολούθησαν οι Κάρλος Σάινθ, Λάντο Νόρις Φερνάντο Αλόνσο, Λούις Χάμιλτον, Τζορτζ Ράσελ, Πιερ Γκασλί και Λανς Στρολ, ο οποίος έκανε τρία pit stop και πέρασε τον Άλμπον στους τελευταίους γύρους.

Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος Formula 1 είναι το GP M. Βρετανίας στο Σίλβερστον το επόμενο Σαββατοκύριακο, 7-9 Ιουλίου.

Αποτελέσματα

Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε ακόμα μία νίκη κάνοντας επίδειξη δύναμης στο GP Αυστρίας, με τον Λεκλέρ να είναι στη δεύτερη θέση και τον Πέρεζ στην τρίτη.

Στην κατάταξη των οδηγών στην κορυφή βρίσκεται ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής με 229, ακολουθεί ο team-mate του με 148, ενώ τρίτος είναι ο Αλόνσο με 129.

Στους κατασκευαστές η Red Bull είναι στην κορυφή με 377 πόντους και ακολουθούν οι Mercedes (178) και η Aston Martin (172).

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.