Έστρωσε στο… κυνήγι την AirFrance!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο καλός Πατρινός δημοσιογράφος Χριστόδουλος Αθανασάτος, που ζει και εργάζεται τα τελευταία χρόνια στις ΗΠΑ, έστρωσε στο… κυνήγι την AirFrance. Ιδού τι έγραψε στο fb:

Προχθές το απόγευμα, έλαβα μια ειδοποίηση από την υπηρεσία AirHelp.  Αφορούσε το αίτημά μου για αποζημίωση από την AirFrance, σχετικά με την ταλαιπωρία της αρχικής ακύρωσης και συνεχόμενης καθυστέρησης της πτήσης για Νέα Υόρκη μέσω Παρισιού στις 5 Αυγούστου. 

Το συνολικό ποσό που θα κληθεί να καταβάλει η AirFrance είναι κάπου 600 ευρώ, περιλαμβάνοντας ασφαλώς και προμήθεια της AirHelp.  Πρόκειται για μια υπηρεσία η οποία προτάθηκε από φιλικό μου ζευγάρι και είχε άμεσα αποτελέσματα, καθότι συγκέντρωσε τα έγγραφα και ανέλαβε την – δύσκολη – διαδικασία συνεννόησης. 

Η ουσία είναι πως, ανεξαρτήτως ποσού, για ανάλογες τραγελαφικές περιπτώσεις, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να είναι υπόλογες και, πρωτίστως, να μάθουν να σέβονται τον επιβάτη.  Με τις συνεχόμενες ακυρώσεις και καθυστερήσεις – είχα προχωρήσει σε σχετική ανάρτηση – το ταξίδι της επιστροφής προβλεπόταν εφιαλτικό, εάν δεν ακολουθούσα – ξανά – συμβουλή φίλου να επικοινωνήσω με τα γραφεία της Αμερικής και να ζητήσω άμεσα και δωρεάν αλλαγή εισιτήριου, απευθείας πλέον, για άλλη μέρα, να αποφύγω τα χειρότερα.  Όλα αυτά, ασφαλώς, χωρίς καμία προειδοποίηση και χωρίς καμία εξήγηση, γιατί ο επιβάτης πρέπει μόνο να πληρώνει και να έρχεται στο τσεκ-ιν τρεις ώρες νωρίτερα.

Υ.Γ. Ασφαλώς, ισχύει ότι εγώ δεν στεναχωρήθηκα ιδιαίτερα που έμεινα άλλες δυο μέρες στην Ελλάδα.  Αντιθέτως, ήταν ένα πρωτοφανές συναίσθημα, από την μια το πρωί και την προηγούμενη να αποχαιρετάς με μελαγχολία και αργά το βράδυ να εμφανίζεσαι ξανά ρωτώντας τι φαΐ έχουμε, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.  Ο κανόνας όμως δεν είναι αυτός, ούτε παύει να αποτελεί μια ανατροπή προγραμματισμού του επιβάτη.

Υ.Γ.2: Η φωτογραφία είναι μέσα από τον χώρο των αποσκευών στο Ελ. Βενιζέλος, με μια μεγάλη ουρά στα γκισέ των απωλεσθέντων.  Δεν είχε χαθεί η βαλίτσα μου, αλλά είχε μια διαδικασία να την πάρω μετά το τσεκ-ιν.  Άλλη μια ώρα εκεί, αλλά δεν πειράζει.  Ευχαριστώ AirFrance, θα κεράσω στην υγειά σου.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.