Τέλη Ιουλίου αναμένονται οι βάσεις εισαγωγής για τα ΑΕΙ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι βάσεις εισαγωγής για τα ΑΕΙ αναμένεται και φέτος να εκδοθούν τις τελευταίες ημέρες του Ιουλίου και όχι τον Αύγουστο, όπως στο παρελθόν, ενώ η ανακοίνωση των βαθμολογίων των υποψηφίων υπολογίζεται μέχρι το τέλος Ιουνίου

Μια δεύτερη ημέρα χωρίς προβλήματα, επιστημονικά λάθη ή προβληματισμούς, αντιθέτως με προσεκτικά διαλεγμένα θέματα, είχαν  οι φετινοί υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή στα ανώτατα Ιδρύματα της χώρας.

Οι υποψήφιοι των επιστημονικών κατευθύνσεων εξετάστηκαν στα Μαθηματικά που κρίνονται από τους επιστήμονες του κλάδου ως βατά, τα Αρχαία ελληνικά που φέτος ήταν μεγαλύτερα σε όγκο από ό,τι πέρυσι και τη Βιολογία που κρίνεται ένα επίπεδο πιο δύσκολη από την αντίστοιχη εξεταστική διαδικασία του 2022.

Οπως έχουν ήδη γράψει «Τα ΝΕΑ», οι βάσεις εισαγωγής για τα ΑΕΙ αναμένεται και φέτος να εκδοθούν τις τελευταίες ημέρες του Ιουλίου και όχι τον Αύγουστο, όπως στο παρελθόν, ενώ η ανακοίνωση των βαθμολογίων των υποψηφίων υπολογίζεται μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Μηχανογραφικά

Κατά τη συμπλήρωση των μηχανογραφικών τους δελτίων, οι υποψήφιοι με βάση το εξεταστικό σύστημα που εφαρμόζεται, θα μπορούν να δουν και να επιλέξουν μόνο τα τμήματα στα οποία θα έχουν πρόσβαση και για τα οποία ο μέσος όρος των βαθμολογικών επιδόσεών τους είναι ίσος ή μεγαλύτερος από την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) των τμημάτων αυτών, συνυπολογιζόμενης όπου απαιτείται και της αντίστοιχης ΕΒΕ του ειδικού μαθήματος ή των πρακτικών δοκιμασιών.

Κατά τα άλλα, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία ανακοίνωσε χθες ότι από τα ερωτήματα που επιλέχθηκαν καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης, παρουσιάζουν κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία και είναι παρόμοιας δυσκολίας με τα αντίστοιχα περυσινά.

Για τα Αρχαία Ελληνικά η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ) ανακοίνωσε ότι στο αδίδακτο κείμενο η μετάφραση κρίνεται απαιτητική, αλλά δεν δημιουργούνται δυσκολίες σε έναν καλά προετοιμασμένο υποψήφιο.

Για τη Βιολογία τα θέματα «ήθελαν πολλή προσοχή και οι μαθητές θα έπρεπε να είχαν δουλέψει αρκετά γιατί αλλιώς θα ήταν εύκολο να παρασυρθούν και να κάνουν λάθος ώστε να έχουν βαθμολογικές απώλειες».

https://www.in.gr/

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.