Περιθώριο έως την 1η Νοεμβρίου να ενημερώσουν τους πελάτες τους για τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί στην αγορά της λιανικής έχουν οι προμηθευτές ενέργειας, ακολουθώντας το δρόμο που χαράσσει η ρυθμιστική αρχή για ξεκάθαρα και χωρίς αστερίσκους τιμολόγια ρεύματος.
Η ΡΑΑΕΥ ανακοίνωσε χθες το πλαίσιο των νέων συμβάσεων που θα εφαρμοστούν από την νέα χρονιά στην αγορά, τα οποία επαναφέρουν την ρήτρα αναπροσαρμογής και θα έχουν υποχρεωτική χρωματική σήμανση (πράσινη, μπλε, πορτοκαλί) προκειμένου να ξεχωρίζουν στο μάτι του καταναλωτή.
Ο κάθε πάροχος με βάση τις κατευθύνσεις του ρυθμιστή, θα πρέπει να ενημερώσει είτε σε έντυπη μορφή είτε ηλεκτρονικά τον πελάτη για τα νέα δεδομένα χρέωσης και εκείνος να συναινέσει ή να διαφωνήσει, δηλώνοντας το νέο τιμολόγιο που μεταφέρεται. Αν δεν απαντήσει εντός 30 ημερών γραπτώς θα πρέπει να θεωρείται ότι συναινεί στην αλλαγή. Επίσης είναι αναγκαίο να προχωρήσει στην σύναψη νέας σύμβασης εφόσον επιλέξει άλλο τιμολόγιο και αν δεν το κάνει τότε μεταφέρεται στην καθολική υπηρεσία που συγκεντρώνει καταναλωτές με απλήρωτους λογαριασμούς, με τιμολόγιο προσαυξημένο κατά 5%.
Στο νέο καθεστώς για το οποίο η ΡΑΑΕΥ είχε προϊδεάσει από το καλοκαίρι, μεταπίπτουν όλοι οι οικιακοί καταναλωτές καθώς από αρχές του έτους αποσύρονται τα έκτατα μέτρα της ενεργειακής κρίσης και ξεπαγώνει η ρήτρα αναπροσαρμογής που αναστάλθηκε το καλοκαίρι του 2022, μετά από καταιγισμό καταγγελιών για παραβίαση των κανόνων διαφάνειας από τους παρόχους και καταχρηστικούς όρους.