Η αγαπημένη Πατρινή χορογράφος, υπεύθυνη της Ακαδημίας Χορού Ελένη Μπαλαφούτη, έκανε μια εξαιρετική ανάρτηση, γράφοντας:
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Οι Ώρες χορεύουν στην τρίτη πράξη στο έργο
#Coppélia. Αν ξεπεράσουμε την επιφάνεια της αναπαράστασης – χορογραφία, κοστούμια, τεχνική, φωτισμοί, σκηνικά…- και εμβαθύνουμε σε αυτή την ιδέα του Délibes, βρίσκουμε ένα μεγαλείο:
Θέατρο εν θεάτρω- γιατί είναι μια παράσταση (που έχουν ετοιμάσει οι κάτοικοι του χωριού) μέσα στην παράσταση (θυμηθείτε τον Άμλετ και τους ηθοποιούς που προσλαμβάνει…).
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Ένα κομμάτι μουσικής που περιγράφει μια μέρα, ίσως και μια ζωή -ξεκινά ήρεμα και γλυκά, έχει εναλλαγές δυναμικές κι ευχάριστες, και καταλήγει σε ένα ήρεμο και γλυκό τέλος.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Μια
#χορογραφία που “ανοίγει” την παράσταση σαν ένας πρωινός στοχασμός για το πως θα θέλαμε να κυλήσει η μέρα μας … ή οι μέρες μας.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Αν το
#κλασικό #ρεπερτόριο θεωρείται από αρκετούς “μουσειακό” είδος, γιατί δεν το αντιμετωπίζουμε με το σεβασμό και τη σπουδαιότητα που αποδίδουμε σε έναν πίνακα ζωγραφικής του da Vinci ή του Ρούμπενς; Γιατί το θεωρούμε “ιστορίες για παιδιά” και μετράμε τις πιρουέτες της πρωταγωνίστριας;