Θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική κοινότητα και στις δράσεις που υποστηρίζουν την ανάπτυξή της, συζητήθηκαν στη συνάντηση της τ. Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Βουλευτού Αχαΐας με τη ΝΔ, Χριστίνας Αλεξοπούλου, με στελέχη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τη Διευθύντρια Ευγενία Πιερρή.
Η κα. Αλεξοπούλου αφού εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι τα κενά σε διδακτικό προσωπικό στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ήταν φέτος λιγότερα από ποτέ, σχεδόν μηδενικά στην Αχαΐα, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της τοπικής εκπαίδευσης και της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τις χιλιάδες προσλήψεις, εστίασε στις αλλαγές που υλοποιούνται από την αρχή του τρέχοντος διδακτικού έτους, όπως: η εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών, η εισαγωγή των ψηφιακών εργαλείων, η αναβάθμιση των υποδομών και οι νέες εκπαιδευτικές δράσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, ένα ακόμη σημαντικό θέμα της συζήτησης ήταν η ανάγκη περαιτέρω προβολής κι ενίσχυσης, από τους ίδιους του καθηγητές, της εκπαιδευτικής δραστηριότητας που χρηματοδοτεί το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων, στον Γράμμο. Εκεί όπου λειτουργούν εκθέσεις μέσα από τις οποίες προβάλλεται η κοινωνία της ευρύτερης περιοχής, από τα τέλη του 19ου έως τα μέσα του 20ού αιώνα, το περιβάλλον και ο πλούσιος φυσικός κόσμος του Γράμμου.
Η κα. Αλεξοπούλου, που προωθεί τη συνέχιση αυτών των εκπαιδευτικών εκδρομών, καθώς ήδη έχουν επισκεφθεί την περιοχή πολλοί καθηγητές από την Αχαΐα, τόνισε ότι η ενίσχυση της πρωτοβουλίας θα ενθαρρύνει τη μεγαλύτερη συμμετοχή από τους εκπαιδευτικούς και μελλοντικά από τους Αχαιούς μαθητές, πρωτίστως, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία εκπαίδευσης, μέσω ιστορικών και πολιτιστικών βιωμάτων και εμπλουτισμού των γνώσεών τους για το περιβάλλον.
Η συνάντηση κατέληξε σε θετικές διαπιστώσεις για την υποστήριξη και την προώθηση των δράσεων που στοχεύουν στη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης στην περιοχή και στη βελτίωση της λειτουργικότητας των σχολείων, με την κα. Αλεξοπούλου να υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων για την επίτευξη των εκπαιδευτικών σκοπών και τη δημιουργία καλύτερων συνθηκών για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.