Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Όσο απέχει ο άνθρωπος από τον Θεό, τόσο απέχουν οι δύο ήρωες μεταξύ τους»

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Με αφορμή τη νέα σειρά «Άγιος έρωτας» στον Alpha, o Δημήτρης Γκοτσόπουλος παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Τηλεθεατής και τη δημοσιογράφο Χρύσα Παχούμη αυτή την εβδομάδα. Μάλιστα, μεταξύ άλλων, ο γοητευτικός πρωταγωνιστής μίλησε για τη μετάβαση από τον «Παράδεισο των κυριών» στην τρίτο του κατά σειρά καθημερινό σίριαλ καθώς και το στοίχημα που θέλει να φέρει εις πέρας με το νέο εγχείρημα.

Ο… δολοπλόκος Σίμος βγάζει το καλοραμμένο κοστούμι του «Παραδείσου», για να φορέσει το ράσο του ιερέα και να παλέψει με τα πάθη, τις αδυναμίες και την πίστη του;

Κάτω από το όποιο κοστούμι, είτε είναι ένα καλοραμμένο σακάκι είτε ένα ταπεινό ράσο, υπάρχει ο ψυχισμός ενός ανθρώπου που προσπαθεί να δικαιώσει αλλά και να δώσει σάρκα και οστά σε μια ιδέα, σε ένα σύμπαν, το οποίο είναι εμπνευσμένο και δομημένο μέσα από τη ζωή αλλά και την εκάστοτε εποχή. Η διαφορά του Σίμου από τον πατέρα Νικόλαο είναι τεράστια. Όσο απέχει ο άνθρωπος από τον θεό, άλλο τόσο απέχουν αυτοί οι δυο ήρωες μεταξύ τους. και αυτή είναι η μεγάλη πρόκληση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό που αξίζει να αφηγηθεί η ιστορία τους.

Το ερμηνευτικό στοίχημα είναι μεγάλο, όπως και του σεναρίου, καθώς η σειρά θίγει πολλές θεματικές πέρα από τη μεγάλη αγάπη.

Στη σειρά θίγονται ζητήματα δικαιοσύνης, πίστης σε έναν καλύτερο κόσμο, αναζήτησης του θεϊκού στοιχείου μέσα στους ανθρώπους, όπως και η αξία της αγάπης, η οποία εκφράζεται αδιαμφισβήτητα μέσα από το ένθεο συναίσθημα του έρωτα. Με τη σειρά ανακαλούνται μνήμες και εικόνες που τις φέρουμε ακόμα και σήμερα μέσα μας.

Το σύμπαν όπου διαδραματίζεται ο «Άγιος έρωτας» μας ταξιδεύει στα τέλη της δεκαετίας του ’50, αλλά με πολύ ζωντανές μυρωδιές, σε φυσικά τοπία, σε εικόνες που μακριά από τις μεγαλουπόλεις υπάρχουν ακόμα και σήμερα. Το στοίχημα είναι μεγάλο για όλους τους ηθοποιούς αλλά και τους υπόλοιπους συντελεστές.

Πηγή: zappit.gr

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.