O θεατής αλληλεπιδρά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

O Πατρινός δημοσιογράφος Χριστόδουλος ΑΘανασάτος, που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη, maw met;efere m;esv  fb μια μοναδική εμπειρία του:

Το μάρκετινγκ στην Αμερική είναι σε άλλο επίπεδο, ειδικά στον επαγγελματικό αθλητισμό. Ένα κομμάτι αυτού, είναι η εμπειρία του γηπέδου για τον θεατή.
Δεν μιλάω μόνο για το χοτ ντογκ και το πρέτζελ – που δεόντως τιμήσαμε – αλλά και την πλήρως εννοούμενη «διαδραστικότητα», που σε βάζει ποικιλοτρόπως στο παιχνίδι και γίνεσαι μέρος της διαδικασίας. Στην συγκεκριμένη κατηγορία δυνατοτήτων ανήκουν και τα μηνύματα στα μάτριξ των γηπέδων.
Εμείς, εν προκειμένω, στην καλή μας αυτή φίλη – την «καλύτερη δασκάλα» που αναφέρει το τζάμποτρον του Barclay’s στην φωτογραφία – θα ευχόμασταν εγκάρδια, ούτως ή αλλως. Είχαμε όμως και την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε το «τελετουργικό» – γιατί τελικά ως τέτοιο ορίζεται – ενός αγώνα ΝΒΑ, να εκφραστούμε ευρέως για αυτήν και να έχουμε κάτι επιπλέον να θυμόμαστε, ενίοτε και να γελάμε – το πιο σημαντικό.
Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο λοιπόν, ο θεατής αλληλεπιδρά, πέρα από την παρακολούθηση του αγώνα. Στο τέλος, ο καθένας, για αυτό που τον ιντριγκάρει, θα επιστρέψει εκεί. «Για την φάση» – που λέγαμε κάποτε.
Άλλωστε, σε τελική ανάλυση, την διαφορά σε μια περίσταση – αλλά και γενικά στην ζωή – την κάνουν οι στιγμές. Αυτό κρατάς. Αυτό μετράει.
Και ο στόχος της διαδραστικότητας επιτυγχάνεται.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.