Πέθανε μέσα στο αεροδρόμιο ο Ιρανός πρόσφυγας που ενέπνευσε το «Terminal» του Σπίλμπεργκ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μπορεί να είχε καταφέρει να φύγει από το αεροδρόμιο το 2006, ωστόσο τον περασμένο Σεπτέμβριο θέλησε να επιστρέψει

Στο αεροδρόμιο του Παρισιού Σαρλ ντε Γκωλ όπου έζησε για 18 ολόκληρα χρόνια άφησε την τελευταία του πνοή ο Μεχράν Καρίμι Νασερί, ο άνθρωπος που ενέπνευσε την ταινία «The Terminal» του 2004 του Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Σύμφωνα με το CNN, ο Νασερί έφυγε από τη ζωή χθες Σάββατο από φυσικά αίτια. Η ιατρική ομάδα του αεροδρομίου τον κήρυξε νεκρό στον τερματικό σταθμό 2F.

Διαβάστε επίσης: Η πραγματική ιστορία πίσω από το «Terminal» του Στίβελ Σπίλμπεργκ

Ο Νασερί ήταν Ιρανός πρόσφυγας που κατευθυνόταν στην Αγγλία μέσω Βελγίου και Γαλλίας το 1988. Όταν έχασε τα χαρτιά του, δεν μπορούσε ούτε να επιβιβαστεί σε πτήση, ούτε να φύγει από το αεροδρόμιο. Έτσι, παρέμεινε στο αεροδρόμιο μέχρι το 2006.

Παρότι το 2006 έφυγε από το αεροδρόμιο, το φετινό Σεπτέμβριο επέστρεψε και ζούσε ως άστεγος στον δημόσιο χώρο του αεροδρομίου. Προηγούμενα είχε ζήσει σε οίκο ευγηρίας, δήλωσε εκπρόσωπος Σαρλ ντε Γκωλ.

Όπως πρόσθεσε, ο Νασερί ήταν ένας «εμβληματικός χαρακτήρας» στο αεροδρόμιο. «Ολόκληρη η κοινότητα του αεροδρομίου ήταν δεμένη μαζί του και το προσωπικό μας τον φρόντιζε όσο το δυνατόν περισσότερο επί πολλά χρόνια, ακόμη και αν θα προτιμούσαμε να βρει ένα πραγματικό καταφύγιο» συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος.

Αναφορικά με την ταινία «The Terminal» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο εκπρόσωπος του αεροδρομίου σημείωσε: «Η ταινία του Σπίλμπεργκ υποδηλώνει ότι είχε κολλήσει σε μια ζώνη διέλευσης στο αεροδρόμιο του Παρισιού Σαρλ ντε Γκωλ. Στην πραγματικότητα, πέρασε αρκετές περιόδους που διέμενε εκεί, αλλά πάντα στον δημόσιο χώρο του αεροδρομίου ήταν πάντα ελεύθερος να κυκλοφορεί».

Κάποια στιγμή οι γαλλικές αρχές τού πρότειναν να του επιτρέψουν να διαμείνει στη Γαλλία, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες ο Νασερί απέρριψε την προσφορά, επειδή ήθελε να φτάσει στον αρχικό του προορισμό, την Αγγλία.

https://www.in.gr/

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.