Πάτρα: «Κρίσιμο βοήθημα οι ζωγραφιές της Τζωρτζίνας» – Τι περιμένουν οι Αρχές από την ανάλυση των ειδικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στα χέρια των Αρχών οι ζωγραφιές της άτυχης Τζωρτζίνας, που αναμένεται να ρίξουν περισσότερο φως, στην αθέατη όψη της τραγωδίας με τα 3 νεκρά παιδιά από την Πάτρα…

Στην προστασία της ανηλικότητας αναφέρθηκε μιλώντας στην ΕΡΤ ο Πάνος Παπαϊωάννου, δικηγόρος, εγκληματολόγος, με αφορμή και την υπόθεση των παιδιών από την Πάτρα αλλά και των περιστατικών κακοποίησης ανηλίκων που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα στη χώρα.

“Πρέπει να μάθουμε ότι το παιδί είναι υπό ορισμένες προϋποθέσεις αξιόπιστος μάρτυρας, όταν του εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη” επισήμανε. Αναφερόμενος στα μηνύματα που έστελνε η μικρή Τζωρτζίνα μέσα από τις ζωγραφιές της ανέφερε πως “η αποκωδικοποίηση των ιχνογραφημάτων των παιδιών είναι ένα χρήσιμο βοηθητικό εργαλείο για να δούμε την ψυχική του κατάσταση σε δεδομένο ερευνώμενο χρονικό διάστημα” όμως όπως διευκρίνισε δεν μας δίνουν στοιχεία για να “δέσουμε την υπόθεση”.

“Το ιχνογράφημα μπορεί να μας δείξει κάποια στοιχεία” σημείωσε και υπογράμμισε πως “το ενδιαφέρον δικονομικά είναι ότι η ανακρίτρια έχει διατάξει από έναν ειδικό να δώσει μια συγκεκριμένη έκθεση, αναγνωρίζοντας στην ουσία ότι το ποινικό δίκαιο χρειάζεται σε περιπτώσεις τόσο ακραίες όπως ο θάνατος των τριών παιδιών στην Πάτρα να έχει τη συμβολή στη διαδικασία άλλων συνοδών επιστημών της νομικής “δεν θα καταδείξουν τον ένοχο αλλά θα δώσουν πολύτιμα στοιχεία τα οποία δεν μπορούμε να έχουμε με άλλο τρόπο”

“Αυτή τη διεπιστημονικότητα τη συζητήσαμε. Δηλαδή ότι χρειάζονται ψυχολόγοι, ψυχίατροι, παιδοψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί για να υπάρχει και πρόληψη στην προστασία των ανηλίκων αλλά και στην περίπτωση του θανάτου της Τζωρτζίνας, στην έρευνα του ποινικού πεδίου πλέον, βοηθητική τεκμηρίωση σε στοιχεία, για να εντοπιστεί μια παράλειψη ή πράξη που συνδέεται με το εγκληματικό αποτέλεσμα. Τα συνοδά στοιχεία μπορεί να είναι και πολύτιμα” κατέληξε.

 

ΠΗΓΗ

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.