Σύλλογος Δασκάλων Νηπιαγωγών Πάτρας: «Η αξιολόγηση θα μείνει στα χαρτιά»

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Αχαΐας αναφέρει τα εξής:  «Τις τελευταίες ημέρες, είναι όλο και πιο έντονη η προσπάθεια, της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς και να τους αναγκάσει να εφαρμόσουν την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών με το εμβληματικό 95% στην απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της λεγόμενης αξιολόγησης, η συγκλονιστική συμμετοχή των 100.000 απεργών της 11ης του Οκτώβρη, οι μαζικές κινητοποιήσεις και οι πολύμορφες δράσεις των σωματείων δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί απορρίπτουν συλλήβδην τα σχέδια του Υπουργείου για την εφαρμογή της Αξιολόγησης – Κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων.

Η μαζική συμμέτοχή των εκπαιδευτικών στις κινητοποιήσεις, η ανάδειξη των πραγματικών προβλημάτων της Παιδείας και η συμπαράσταση από γονείς, ,συλλόγους και σωματεία ,είναι μια πολύ μεγάλη νίκη του εκπαιδευτικού κινήματος.

Το ΥΠΑΙΘ, με τη στήριξη των μεγάλων συγκροτημάτων του τύπου και των ΜΜΕ, τα οποία είναι γνωστά για την πολεμική τους απέναντι στους αγώνες των εκπαιδευτικών, μέσω άρθρων, ραδιοτηλεοπτικών σχολιασμών και αναρτήσεων σε ιστοσελίδες ,συνεχίζει να συκοφαντεί τους εκπαιδευτικούς.

Στόχος τους ένας και μοναδικός. Η απόκρυψη της αλήθειας ότι το Υ.ΠΑΙ.Θ. το οποίο αντιμετωπίζει τη δημόσια εκπαίδευση ως βάρος που πρέπει να ξεφορτωθεί, απεργάζεται την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αποψίλωση του δημόσιου σχολείου.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γ. Οικονόμου, που σε δήλωσή του ανέφερε πως «ο νόμος δεν επιτρέπει κουτοπονηριές»(!) και ουσιαστικά εγκαλεί τους εκπαιδευτικούς επειδή δεν συμβάλλουν στο σχέδιο της κυβέρνησης για κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Ταυτόχρονα ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ, Κόπτσης,  με μια «φασόν» επιστολή προς τα σχολεία, απειλεί πως δεν θα γίνονται δεκτά από την πλατφόρμα του ΙΕΠ τα κείμενα της ΔΟΕ. Συνάδελφοι /σες το Δ.Σ. του συλλόγου μας σάς καλεί συντεταγμένα με ενότητα να δώσουμε άλλη μια απάντηση στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης :

Όλα τα σχολεία ανεβάζουν στις πλατφόρμες τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ , μπλοκάροντας την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Στα ερωτήματα που αφορούν τις απειλές του υπουργείου ξεκαθαρίζουμε:

1) Η χρήση των κειμένων της Δ.Ο.Ε. από τους Συλλόγους Διδασκόντων δεν «συνιστά παραβίαση και του κανονιστικού́ πλαισίου και της τελεσίδικης δικαστικής απόφασης.»

Ο ίδιος ισχυρισμός συμπληρωμένος με το ανυπόστατο επιχείρημα ότι παραβιάζεται τελεσίδικη απόφαση δικαστηρίου αναφέρεται σε ανυπόγραφο κείμενο ερωταπαντήσεων που εστάλη στα σχολεία  και το οποίο δεν μπορεί να έχει καμιά διοικητική και υπηρεσιακή υπόσταση. Το Υ.ΠΑΙ.Θ. δεν μπορεί ούτε διοικητικά ούτε νομικά να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του.

2) Η απόφαση του Εφετείου έκρινε παράνομη τη διαδικασία κήρυξης της απεργίας-αποχής και τίποτε άλλο. Η προσπάθεια σύνδεσης των τεκμηριωμένων ενιαίων κειμένων με αυτή την απόφαση ΔΕΝ ΤΕΚΜΑΙΡΕΤΑΙ από πουθενά.

3) Ο ισχυρισμός ότι κάθε παράβαση της εφετειακής απόφασης, μπορεί να επιφέρει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε εκπαιδευτικό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

4) Απειλούν πως δεν θα γίνονται δεκτά από την πλατφόρμα του ΙΕΠ τα κείμενα της ΔΟΕ. Με τη δικαιολογία ότι η ενέργεια αυτή «δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο». Κανένα δικαίωμα δεν έχουν να λογοκρίνουν τους εκπαιδευτικούς. Η ΔΟΕ θα πάρει πρωτοβουλίες νομικές και άλλες για να καταπέσει η προσπάθεια ποινικοποίησης της ελεύθερης γνώμης.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ο αγώνας που δίνουμε, όλο το τελευταίο διάστημα, είναι δίκαιος γιατί αφορά την υπεράσπιση του παιδαγωγικού μας ρόλου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Δε θα επιτρέψουμε να μετατραπούν τα σχολεία μας μόνο σε σχολικές μονάδες δράσεων και προγραμμάτων .Θέλουμε σχολεία ΠΑΙΔΕΙΑΣ και όχι δράσεων με έμφαση την εκπαίδευση .

Απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική που αντιμετωπίζει τη μόρφωση των νέων σαν εμπόρευμα και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σαν κόστος, προβάλουμε το δικαίωμα όλων των μαθητών: ένα σύγχρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο. Στον αγώνα μας χρησιμοποιούμε όλες τις μορφές , στην φαρέτρας μας έχουμε και την απεργία αποχή που όταν θα κρίνουμε μπορούμε να την επαναπροκηρύξουμε. Τώρα συνεχίζουμε μπλοκάροντας την κατηγοριοποίηση των σχολείων με τα ενιαία κείμενα».

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.