Sony: Γιατί μειώνει την παραγωγή του PlayStation

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Φέρεται να αντιμετωπίζει προβλήματα τόσο με την μεταφορά των υλικών όσο και με την προμήθεια συγκεκριμένων εξαρτημάτων

Η Sony φέρεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες με την κατασκευή της κονσόλας PlayStation 5 και ενδοεταιρικά έχει αποφασιστεί να «πέσουν» οι ρυθμοί παραγωγής για όλη τη διάρκεια του οικονομικού έτους που διανύουμε.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg η εταιρεία ανέμενε ότι θα συναρμολογήσει 16 εκατομμύρια κονσόλες από τον Απρίλιο του 2021 έως τον Μάρτιο του 2022, αλλά φαίνεται ότι ο αριθμός αυτός πλέον κινείται γύρω από τις 15 εκατομμύρια μονάδες.

Σημειώνεται ότι η Sony είχε δημόσια προβλέψει ότι θα πουλούσε 14,8 εκατομμύρια κονσόλες PS5 κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους, οπότε γίνεται εμφανές ότι δεν πρόκειται για κάποια κραυγαλέα μείωση της παραγωγής. Ωστόσο, είναι ενδεικτική του πόσο πιεστική είναι η κατάσταση με την προμήθεια των απαραίτητων εξαρτημάτων.Remaining Time-0:00FullscreenMute

Εάν η Sony επιτύγχανε την παραγωγή των 16 εκατομμυρίων μονάδων τότε θα επιτύγχανε σίγουρα τον στόχο πωλήσεών της και επιπλέον θα είχε ένα πρόσθετο στοκ για την επόμενη χρονιά.

Η ιαπωνική εταιρεία φέρεται να αντιμετωπίζει προβλήματα τόσο με την μεταφορά των υλικών όσο και με την προμήθεια συγκεκριμένων εξαρτημάτων, αποτέλεσμα κυρίως της παγκόσμιας έλλειψης σε ημιαγωγούς.

Η αναφορά του Bloomberg υποστηρίζει ότι οι παραδόσεις εξαρτημάτων δεν φτάνουν πάντα στην ώρα τους ενώ η διαφορά στην εξέλιξη των εμβολιαστικών προγραμμάτων στις διάφορες χώρες δημιουργεί επιπλοκές στη λειτουργία παραγωγικών μονάδων.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η πρόβλεψη της Sony για το επόμενο οικονομικό έτος που αρχίζει τον Απρίλιο του 2022 έκανε λόγο για πωλήσεις 22,6 εκατομμυρίων PS5, ωστόσο οι συνεργάτες της εταιρείας στο επίπεδο της παραγωγής φέρονται να έχουν γνωστοποιήσει ότι αυτός ο στόχος δύσκολα θα επιτευχθεί.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο νωρίτερα και η Nintendo είχε μειώσει τις προβλέψεις πωλήσεων της κονσόλας Switch κατά 1,5 εκατομμύριο τεμάχια λόγω έλλειψης συγκεκριμένων εξαρτημάτων. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Valve η οποία ανέβαλλε για δύο μήνες το λανσάρισμα της κονσόλας Steam Deck.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.