Προστ: «Ο Αλόνσο είναι ο καλύτερος οδηγός της Formula 1»

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

O Αλέν Προστ, παγκόσμιος πρωταθλητής τη δεκαετία του ’80 με τη McLaren και το 1993 με τη Williams-Renault, νυν σύμβουλος της Alpine F1, είπε ότι ο Φερνάντο Αλόνσο είναι ο καλύτερος οδηγός που υφίσταται στη Formula 1, μετά το επικό βάθρο που κατέκτησε ο Ισπανός χθες το απόγευμα στη Ντόχα, στο παρθενικό GP του Κατάρ.

«Για μένα, είναι ο καλύτερος οδηγός που υπάρχει στη F1», είπε ο 66χρονος Προστ για τον Αλόνσο, και συνέχισε: «Η γενικότερη αντίληψη που έχει για όλο τον αγώνα είναι απίστευτη. Το ίδιο και η αίσθησή του για τα ελαστικά, οι δηλώσεις που κάνει για το αυτοκίνητο, και οι πληροφορίες που δίνει στους μηχανικούς».

Ο Γάλλος δεν αρνήθηκε, ωστόσο, ότι ήταν επιφυλακτικός στις αρχές της φετινής χρονιάς σχετικά με την πρόσληψη του Αλόνσο στην Alpine, όχι λόγω της ηλικίας του 40χρονου δις παγκόσμιου πρωταθλητή, αλλά λόγω της φημολογίας για το χαρακτήρα του.

«Ο Φερνάντο πάντα μου έλεγε ότι τώρα έχει γίνει διαφορετικός άνθρωπος, και πρέπει να πω ότι έχει δίκιο. Βρίσκεται ολοκληρωτικά στις υπηρεσίες της ομάδας, και αυτό είναι πολύ καλό για την ομάδα», κατέληξε ο Αλέν Προστ.

Alpine: Ήταν θέμα λίγων στροφών
Τα πράγματα στο GP του Κατάρ εξελίσσονταν πολύ πιεστικά, στους τελευταίους γύρους, για την Alpine και τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός είχε στρατηγική μόνο ενός πιτ-στοπ, και την ίδια στιγμή οδηγοί με αντίστοιχη επιλογή άρχισαν να έχουν σταδιακά κλαταρίσματα. Συνέβη στον Βάλτερι Μπότας, πριν από το μοναδικό του πιτ-στοπ, στον Λάντο Νόρις, όπως και στις Williams των Τζορτζ Ράσελ και Νίκολας Λατίφι.

Ο διευθυντής της Alpine, Μάρτσιν Μπουντκόφσκι, είπε ότι τα πράγματα ήταν τόσο αγχωτικά για την Alpine σε εκείνο το σημείο, που ήταν θέμα λίγων στροφών πριν να κλατάρει ένα ελαστικό και του Φερνάντο Αλόνσο, κοστίζοντάς του φυσικά τη θέση στο βάθρο. Έτσι, το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στο τέλος ήρθε για τη γαλλική ομάδα ως «μάννα εξ ουρανού».

«Όλοι, ειλικρινά, δούλεψαν σκληρά για να κάνουν τα ελαστικά να αντέξουν μέχρι τους τελευταίους γύρους, οπότε ναι, ήταν αγχωτικό», είπε ο Μπουντκόφσκι. «Ξέραμε πως αν μπαίναμε ξανά στα πιτς δεν θα κερδίζαμε τίποτα. Διαχειριστήκαμε από νωρίς τα ελαστικά, και καταλάβαμε ότι ήταν κρίσιμο να αποφεύγουμε τα κερμπς, και δώσαμε την εντολή στους οδηγούς να κάνουν ακριβώς αυτό.

Στον τελευταίο γύρο είδα όλους τους μηχανικούς να πηδούν στον τοίχο των πιτς, και τους είπα πως όχι, έχουμε λίγες στροφές ακόμα. Διότι ήταν, ειλικρινά, θέμα λίγων στροφών αν θα τα καταφέρναμε ή όχι».

Ο Μπουνκόσφκι είπε ότι δεν είχε ανησυχία για την ασφάλεια των οδηγών, διότι «αν κλατάρει ένα εμπρός ελαστικό, απλά χάνεις το μπροστινό μέρος και γλιστράς, ενώ αν σκάσει ένα πίσω ελαστικό μπορεί να κάνεις τετ-α-κε και να βγεις από την πίστα, είναι διαφορετικό. Ήμασταν βέβαιοι ότι δεν βάζαμε κανέναν σε κίνδυνο, αλλά προφανώς ρισκάραμε τον αγώνα μας και τους βαθμούς».

Για αυτό το θέμα, της ανησυχίας για τα ελαστικά, ο Αλόνσο είπε: «Δεν ξέρω. Δεν νομίζω ότι ήταν τόσο άσχημο για εμάς. Φαίνεται ότι το δικό μας αυτοκίνητο φέρεται καλά στα ελαστικά. Κάναμε επίσης στρατηγικής ενός πιτ-στοπ στη Βραζιλία την προηγούμενη εβδομάδα, και νομίζω ότι είχαμε και λίγο ακόμη περιθώριο να πιέσουμε. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις».

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.