Πάτρα: Σε ρυθμούς Black Friday σήμερα η αγορά – Προσφορές έως και 90%

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στους ρυθμούς της Black Friday σήμερα η αγορά, αφού κορυφώνεται η των προσφορών που αναμένεται να διαρκέσει μέχρι και την προσεχή Δευτέρα (29.11.2021), ημέρα κατά την οποία έρχεται και η Cyber Monday. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις η κίνηση μέχρι και είναι υποτονική.

Οι προσφορές της Black Friday αναμένεται να ξεπεράσουν σήμερα και τις επόμενες ημέρες, είτε μέσω των e-shop, είτε μέσα από τα φυσικά καταστήματα κάθε προηγούμενο. Πολλές αλυσίδες μάλιστα έχουν προσφορές – κράχτη που φτάνουν ακόμη και το 80% με 90%.

Ο στόχος, για την Black Friday – Cyber Monday είναι να ξεπεράσει η φετινή ανοιχτή αγορά τον τζίρο του περσινού Νοεμβρίου και οι καταναλωτές να αυξήσουν τον μέσο όρο αγορών και χρημάτων που θα δαπανήσουν.

Τα προϊόντα που γνωρίζουν την μεγαλύτερη ζήτηση και προσελκύουν τον μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι σύμφωνα με έρευνα οι ηλεκτρονικές συσκευές, τα smartphones και τα laptops.

Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του ΣΕΠΕ, οι 7 στους 10 καταναλωτές ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρονικές συσκευές, smartphones, laptops, παιχνίδια, λευκές συσκευές, έπιπλα και είδη οικιακού εξοπλισμού. Μάλιστα, οι 6 στους 10 έχουν προεπιλέξει τα 4 είδη που, κατά μέσον όρο, ενδιαφέρονται να αγοράσουν.

Πάντα σύμφωνα την ίδια έρευνα οι καταναλωτές απαντούν στον τρόπο που θα γίνουν οι αγορές κατά την εκπτωτική περίοδο, ότι οι 4 στους 10 απαντούν ότι θα κάνουν αγορές «Phygital» συνδυάζοντας τη φυσική παρουσία με το digital κανάλι, ανάλογα με τις ηλικιακές αποκλίσεις, τις νέες γενιές καταναλωτών και την εξοικείωση με τις διαδικτυακές πληρωμές.

Πάντως, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ, οι 2 στους 10 καταναλωτές στην Ελλάδα δηλώνουν προτίθενται να ξοδέψουν φέτος τουλάχιστον 50% περισσότερα, κυρίως σε φυσικά καταστήματα, αφού πέρυσι ήταν σε καραντίνα οι ίδιοι και η αγορά σε lockdown.

Οι άνθρωποι της αγοράς εκτιμούν ότι ο τζίρος θα διαμορφωθεί περίπου στο 80% – 85% του τζίρου του 2019, αν και η προ μηνός αισιοδοξία έφερνε εκτιμήσεις ότι εφέτος μπορεί να τον υπερβεί.

Επιπλέον, από την έρευνα προκύπτει ότι, οι 9 στους 10 καταναλωτές της Black Friday & Cyber Monday έχουν ήδη κάνει έρευνα στα προϊόντα που έχουν στοχεύσει για τις προσωπικές αγορές. Οι 8 στους 10 θα ήθελαν «black friday τιμές» και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ για τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.

Οι 7 στους 10 καταναλωτές ενδιαφέρονται για ευκαιρίες σε ηλεκτρονικές συσκευές, παιχνίδια, smartphones, laptops, λευκές συσκευές, έπιπλα και είδη οικιακού εξοπλισμού. Οι 6 στους 10 καταναλωτές έχουν προ επιλέξει τα 4 είδη που, κατά μέσο όρο, ενδιαφέρονται να αγοράσουν.

Οι 5 στους 10 προτιμούν να δαπανήσουν για αγορές οικογενειακών δώρων ενόψει εορτών σε συνδυασμό με προσωπικές αγορές. Οι 4 στους 10 κάνουν αγορές «Phygital» συνδυάζοντας την φυσική τους παρουσία με «digital» αγορές.

Οι 3 στους 10 προτιμούν τις προσωπικές αγορές ρούχων, καλλυντικών, κοσμημάτων και τα ταξίδια.

Οι 2 στους 10 προτίθενται να ξοδέψουν φέτος τουλάχιστον 50% περισσότερα, κυρίως σε φυσικά καταστήματα, αφού, πέρυσι, ήταν σε καραντίνα οι ίδιοι και η αγορά σε lockdown.

Τέλος, 1 στους 10 ενοχλείται από τους ελέγχους στην είσοδο και τον αποτρέπει να επισκεφτεί εμπορικό κατάστημα.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.