Μυστικά για να κάνεις τον καφέ σου πιο light

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καφές. Απαραίτητος για να ξυπνήσεις και το μάτι σου ανοίξει. Δεν ξεκινάει η μέρα αλλιώς. Με τίποτα. Τον αγαπάς για τη γεύση του, για την ενέργεια που σου προσφέρει σε στιγμές μεγάλης κούρασης, για τη γεύση και τον άρωμα σου. Για αυτό, και απολαμβάνεις το καφεδάκι σου αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Έχεις σκεφτεί ότι ίσως αυτό το αθώο στα μάτια σου καφεδάκι είναι ο λόγος που δυσκολεύεσαι να αδυνατίσεις; Ναι, καλά διάβασες! Γιατί, όλα εξαρτώνται από το τι προσθέτεις. Πώς θα τον κάνεις πιο light, μειώνοντας μόνο τις θερμίδες και όχι την απόλαυση που σου προσφέρει;

Σκέτος και όλα καλά
Μπορεί η γεύση του να απωθεί τον ουρανίσκο σου, αλλά – πίστεψε με – είσαι τόσο γλυκιά από μόνη σου που δεν χρειάζεσαι περισσότερη ζάχαρη από τον καφέ σου. Ούτε καν μαύρη – εντάξει, αν είσαι σε προσπάθεια ολικής αφαίρεσης, τότε στην αρχή επιτρέπεται να τη ρίξεις στο φλιτζάνι με τον καφέ. Άλλωστε, το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα έρχεται σταδιακά. Μην το υποτιμάς! Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτή η αλλαγή μπορεί να σε βοηθήσει να ξεφορτωθείς ακόμα και 20 θερμίδες / φλιτζάνι, δηλαδή ίσως και 60 την ημέρα. Παράλληλα, μειώσεις την ένταση της κατακράτησης υγρών και αυτή είναι η μόνο η αρχή για μία πιο υγιεινή ζωή.

Ακολούθησε την οργανική σχολή
Όπως σε κάθε κατηγορία τροφίμων, έτσι και στον καφέ η οργανική ποικιλία, χωρίς ίχνος φυτοφαρμάκων και χημικών μακράς συντήρησης είναι η καλύτερη. Και η πιο φιλική για την σιλουέτα σου. Τα περιττά συνθετικά απομακρύνονται από το σώμα σου, κρατώντας με τον τρόπο αυτό κοντά την προσπάθεια σου να αδυνατίσεις.

Ξέχνα το γάλα ή κινήσου σε ρυθμούς αμυγδάλου
Γίνεται ο καφές σου να έχει την ίδια γεύση χωρίς το γάλα που τόσο θες να πάρεις από το πλαϊνό ράφι του ψυγείου, να το ανοίξεις και με το χαμόγελο στα χείλη εντός του φλιτζανιού να το ρίξεις. Ο συγκεκριμένος τύπος γάλακτος “κρύβει” αρκετές θερμίδες που στο τέλος της ημέρας αποδεικνύονται περιττές. Όπως και στην περίπτωση της ζάχαρης, έτσι και εδώ μπορείς να αρχίσεις την αλλαγή αυτή με γάλα αμυγδάλου που και λιγότερες θερμίδες έχει και δεν σε φουσκώνει.

Μην υποτιμάς την κανέλα
Και τώρα που αφαίρεσες το αφρόγαλα και τη ζάχαρη, μήπως ήρθε η στιγμή να προσθέσεις κάτι; Τι θα έλεγες για λίγη κανέλα; Πλούσια σε καλά συστατικά, μπορεί να σε ηρεμήσει, να διεγείρει απαλά τον μεταβολισμό σου – και να τον ενεργοποιήσει πρακτικά ακόμα περισσότερο -, βελτιώσει τη λειτουργία της καρδιάς και φυσικά να ανταμείψει τον ουρανίσκο σου.

Παίξε με το χρώμα του φλιτζανιού σου
Σύμφωνα με έρευνες, όσο πιο έντονο είναι, τόσο λιγότερος πικρός φαίνεται ο καφές σου, κάτι πολύ θετικό, καθώς με τον τρόπο αυτό θα συνηθίσεις πιο εύκολα στη γεύση και τα οφέλη του. Μην διστάσεις να “κλέψεις” λίγη από την ποσότητα και να μην το γεμίσεις μέχρι πάνω.

Και το κακάο φίλος σου
Ε, είπαμε δεν θα τα στερηθούμε και όλα! Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το κακάο θα εξαφανίσει τις ελεύθερες ρίζες από τα κύτταρα σου και θα αναπληρώσει την χαμένη – λόγω λίγης ζάχαρης – γεύση με τον πιο γλυκό τρόπο.

Αν αντέχεις, πρόσθεσε και ελάχιστο κουρκουμά
Μπορεί να σου φαίνεται στοιχείο οξύμωρο, αλλά η ευεργετική του σύνθεση θα αποζημιώσει τον ουρανίσκο σου. Προτίμησε να χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο συστατικό σε κρύους καφέδες κατά τους ανοιξιάτικους μήνες που έρχονται.

 

 

 

 

 

 

tlife

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.