Κέρκυρα: Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τον δεύτερο εμβολιασμό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre. Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο.
Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά να δουν τι έχει συμβεί. Εχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της.

Πρόκειται για μία 40χρονη νοσηλεύτρια, μητέρα δύο παιδιών.

“Είναι νοσηλεύτρια με 17 έτη εμπειρία. Έχει 2 παιδάκια, είναι 40 ετών και εργάζεται στην πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου Κέρκυρας. Όταν έκανε την Α’ δόση του εμβολίου αισθάνθηκε ένα ελαφρύ πονοκέφαλο, αδυναμία και χαμηλό πυρετό αλλά η κατάσταση εξελίχθηκε καλά τελικά σε εκείνη τη φάση” είπε στο newsit.gr, o πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος που αποκάλυψε το σχετικό θέμα.

Συνέχισε λέγοντας: “H β’ δόση της δημιούργησε προβλήματα. Ξεκίνησαν γρήγορα μυαλγίες, ζαλάδες και ένας υψηλός πυρετός (40). Στη συνέχεια ήρθε η παραλυσία στα κάτω άκρα. Τώρα νοσηλεύεται μέσα στο νοσοκομείο. Το σύνδρομο Guillain-Barre που μου το επιβεβαίωσαν και από το νοσοκομείο είναι μια από τις παρενέργειες του εμβολίου.

Και η ίδια αυτό μου είπε ότι αντιμετωπίζει τώρα. Αν είναι παρενέργεια του εμβολίου η συνάδελφος μας πρέπει να αποκατασταθεί οικονομικά. Πρόκειται για μια γυναίκα που τηρεί ευλαβικά όλα τα μέτρα προφύλαξης και ασφάλειας και είναι ένθερμη υποστηρίκτρια των εμβολίων. Της μίλησα χθες απόγευμα. Μου είπε ότι είναι πολύ απογοητευμένη και στεναχωρημένη με την εξέλιξη και πως φοβάται τα χειρότερα”.

Από τη μεριά του ο Θ. Βασιλακόπουλος, Καθηγητής Πνευμονολογίας, ανέφερε στην εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα, ότι η παράλυση της νοσηλεύτριας δεν σχετίζεται με τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.