«Μια αρπαχτή και μισή ήταν το project Open Mall»

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο γνωστός πατρινός συνδικαλιστής Δημήτρης Καραγεωργόπουλος μας υπενθύμισε που πήγαν τα κονδύλια, για την ενίσχυση του μικροεπιχειρείν:

Βλέπω την κουβεντούλα που έχουν ανοίξει έμποροι και δημοσιογράφοι της Πάτρας, αλλά και αλλού, σχετικά με τις ουρές που παρατηρήθηκαν έξω από πολυκαταστήματα, όταν την ίδια στιγμή τα εμπορομάγαζα…κοπανούσανε μύγες.
Διερωτώμαι πραγματικά, εκείνα τα κονδύλια για τα Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου – «Οpen Mall», που να πήγαν άραγε; Υποτίθεται ότι το concept ήταν όλη η Πάτρα και δη τα μικρομάγαζα, να μετατραπούν, δια της διασυνδέσεώς τους, σε ανοικτό κέντρο εμπορίου που θα άλλαζε ριζικά την αρχιτεκτονική όψη του κέντρου της πόλης και θα καθοδηγούσε σε αυτές τις μικρές επιχειρήσεις τους καταναλωτές.
Δυστυχώς τα χρήματα ξοδεύτηκαν σε…διαγραμμίσεις της κακιάς συμφοράς στην οδό Μαιζώνος. Αυτό που υποτίθεται ότι υλοποίησαν δεν ήταν project Open Mall. Μια αρπαχτή και μισή ήταν για λίγους. Τώρα η πόλη πληρώνει το τίμημα.
Η δε ιστοσελίδα www.patrasopenmall.gr έχει να ανανεωθεί πάνω από 5 χρόνια. Αντί να λειτουργεί ως ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο, ως ένα ηλεκτρονικό πολυκατάστημα, τόσο όταν τα μαγαζιά είναι ανοιχτά, όσο και κατά τη διάρκεια των λοκ νταουν ή της λειτουργίας του click away, είναι μια στατική ιστοσελίδα που απλά έχει ανεβάσει κάρτες με τις διευθύνσεις κάποιων επιχειρήσεων. Μια ιστοσελίδα το κόστος της οποίας δεν ξεπερνά τα 800€ και που ενδεχομένως υπερκοστολογήθηκε πολλαπλάσια.
Ειδικά κατά τη διάρκεια των λοκ νταουν ή κατά τη διάρκεια που τα καταστήματα λειτουργούσαν με το click away, το οποίο ομολογουμένως ευνόησε μόνο όλους όσοι είχαν ηλεκτρονικά καταστήματα, θα μπορούσαν να έχουν ήδη δημιουργήσει ένα Mutli Store eShop με το «τοπόσημο» της πόλης. Τι είναι είναι αυτό; Ένα ηλεκτρονικό πολυκατάστημα, όπου ανεξάρτητα αν διαθέτουν όλοι ή μη δικά τους e-shops θα μπορούν να ανεβάζουν τα προϊόντα και τη βιτρίνα τους, κάνοντας πωλήσεις μέσα από αυτό.
Μέσα από ένα Mutli Store eShop, τα μικρά εμπορομάγαζα θα μπορούν να εφαρμόσουν διαφορετικούς τρόπους πληρωμής και αποστολής, φόρους κ.λπ. για κάθε κατάστημα χωριστά. Το λογισμικό πολλαπλών καταστημάτων παρέχει μια μοναδική ευκαιρία ακριβούς στόχευσης πελατών, επιτρέποντας τη δημιουργία καταστημάτων ιστού για συγκεκριμένες περιοχές. Κατά τη χρήση του GeoIP, εντοπίζει αυτόματα την πόλη του υποψήφιου πελάτη και τον ανακατευθύνει στη σχετική βιτρίνα.
Προτάσεις υπάρχουν πολλές. Άνθρωποι με όραμα να τις υλοποιήσουν υπάρχουν;
Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.