Βίντεο: Ιδού πως θα σε πάρει ο ύπνος δυο λεπτά αφού ξαπλώσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

 

Το να νιώθεις κουρασμένος αλλά να μην σε παίρνει με τίποτα ο ύπνος είναι ένα από τα πιο εξουθενωτικά και εκνευριστικά πράγματα που μπορεί να πάθει ο καθένας μας. Τι κάνουμε γι’αυτό; Ας ξεκινήσουμε με αυτά για τα οποία είμαστε βέβαιοι. Όσα δηλαδή μας επιβεβαιώνουν οι επιστήμονες. Η καλή διατροφή, η άσκηση, η καταπολέμηση του άγχους είναι βασικότατοι βοηθοί σου στην προσπάθεια να έχεις έναν υγιή ύπνο. Άλλη μια πολύ καλή σκέψη θα ήταν να μην καταναλώνεις τίποτα που περιέχει καφεΐνη τουλάχιστον 6-8 ώρες πριν την ώρα που υπολογίζεις να κοιμηθείς. Ένα τελευταίο είναι φυσικά να αποφεύγεις λίγο πριν πέσεις για ύπνο το τεχνητό φως που βγάζουν οι διάφορες οθόνες (κινητό, λάπτοπ). Αν όλα αυτά τα ήξερες, ο γνωστός youtuber Mike Shake δοκίμασε κάτι καινούργιο και μας το προτείνει.

Στρατιωτική τεχνική
«Αυτή η τεχνική συνίσταται από το να χαλαρώνεις κάθε μέρος του σώματός σου ξεχωριστά» λέει στο βίντεο. «Πάρε μια βαθιά ανάσα και επικεντρώσου ιδίως στους μυς του προσώπου σου. Μην ξεχάσεις και το στόμα αλλά και τη γλώσσα. Σφίγγεις του μυς με το να πίεζεις το πρόσωπό σου και μετά τους αφήνεις να χαλαρώσουν για λίγα δευτερόλεπτα εκπνέοντας ταυτόχρονα». Αυτό που ξεκινάς με το πρόσωπο το συνεχίζεις και με όλο το υπόλοιπο σώμα σου. Τμηματικά πάντα. Τα χέρια, ο κορμός και στο τέλος τα πόδια.

Η τεχνική 478
Η δεύτερη τεχνική που χρησιμοποίησε ο Mike είναι η 478. Προκείται ουσιαστικά για μια άσκηση που επικεντρώνει στην αναπνοή σου. Πιο συγκεκριμένα, αφορά μια εισπνοή που κρατάει 4 δευτερόλεπτα. Μετά κρατάς την αναπνοή σου για 7 δευτερόλεπτα και στο τέλος εκπνέεις για 8. Ναι, καταλάβατε από πού πήρε το όνομά της. «Με κάνει να νιώθω πολυ πιο χαλαρός κάθε φορά αλλά για κάποιον λόγο δεν με κάνει να κοιμηθώ. Από τις δύο επιλογές θα κρατήσω τη στρατιωτική».

Ισχύουν όσα λέει; Δεν έχουμε ιδέα. Τις βεβαιότητες για τον καλό ύπνο τις αφήσαμε παράπανω. Παρόλα αυτά, τι θα χάσετε αν τα δοκιμάσετε;

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.