Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να αντέξεις τον χειμώνα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αυτές είναι οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να αντέξεις τον χειμώνα χωρίς ιώσεις.

1) Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

Τα εσπεριδοειδή είναι τα πρώτα που μας έρχονται στο μυαλό κάθε φορά που ψάχνουμε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C. Οι ειδικοί συνιστούν να καταναλώνεις επίσης πολλά φυλλώδη λαχανικά, κόκκινες πιπεριές, φράουλες, παπάγια και λαχανάκια Βρυξελλών.

2) Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο

Η λήψη ψευδαργύρου είναι απαραίτητη για τη σωστή ανοσολογική λειτουργία. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα χαμηλά επίπεδα ψευδαργύρου συνδέονται με μειωμένο αριθμό Τ κυττάρων ή λευκών αιμοσφαιρίων που βοηθούν το σώμα σου να καταπολεμήσει τις μολύνσεις. Βάλε στη διατροφή σου ψητά φασόλια, στρείδια, καβούρια, πουλερικά, άπαχα κρέατα, γιαούρτι, και ρεβίθια. Αξίζει να σημειωθεί πως οι σπόροι κολοκύθας είναι μια άλλη εξαιρετική πηγή ψευδαργύρου.

3) Προβιοτικά

Ένα μεγάλο μέρος του ανοσοποιητικού σου συστήματος βρίσκεται στο έντερο. Η καθημερινή πρόσληψη τροφών πλούσιες σε προβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Συγκεκριμένα τροφές όπως το γιαούρτι, το τυρί cottage, το κεφίρ, η σούπα miso και το ξινολάχανο αξίζει να προστεθούν στη διατροφή σου.

4) Ψάρια και τροφές με Ω3 λιπαρά

Τα Ω3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στο λιναρόσπορο και τα λιπαρά ψάρι, δρουν ως ανοσοποιητικοί ενισχυτές αυξάνοντας τη δραστηριότητα των φαγοκυττάρων, των λευκών αιμοσφαιρίων που τρώνε τα βακτηρίδια. Επίσης βοηθούν να διατηρηθεί η ανοσολογική λειτουργία. Ψάρια όπως ο τόνος, ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί είναι ιδιαίτερα πλούσια σε Ω3 λιπαρά.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.