Συμπτώματα αφυδάτωσης που πρέπει να γνωρίζεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θέλεις να μάθεις πώς θα αναγνωρίζεις πότε το σώμα σου σου λέει να πίνεις περισσότερο νερό;

Δες παρακάτω τα τέσσερα συμπτώματα που μάλλον σημαίνει πως έχεις αρχίσει να παθαίνεις αφυδάτωση.

#1. Άσχημη αναπνοή

Παρατηρείς την αναπνοή σου να μυρίζει άσχημα; Θα μπορούσε να συμβαίνει επειδή δεν έχεις πιει αρκετό νερό το τελευταίο διάστημα. Το σάλιο έχει σημαντικές αντιβακτηριακές ιδιότητες. Όταν αφυδατώνεσαι, το μειωμένο σάλιο στο στόμα επιτρέπει στα βακτήρια να ευδοκιμήσουν, με αποτέλεσμα την κακή αναπνοή.

#2. Έχεις όρεξη για γλυκό

Η αφυδάτωση μπορεί να καλυφθεί ως πείνα ή πιο συγκεκριμένα ως πόθο για τη ζάχαρη. Αυτό είναι πιο πιθανό να συμβεί εάν γυμνάζεσαι. Όταν γυμνάζεσαι σε αφυδατωμένη κατάσταση, χρησιμοποιείς γλυκογόνο ή αποθηκευμένους υδατάνθρακες, με ταχύτερο ρυθμό, μειώνοντας έτσι τα αποθέματα πιο γρήγορα. Έτσι, μόλις τελειώσεις τη γυμναστική σου, πιθανότατα θα θέλεις να φας υδατάνθρακες (γνωστή και ως ζάχαρη) για να σε βοηθήσουν να αναπληρώσεις αυτά τα επίπεδα γλυκογόνου.

Tip: Πριν οδηγηθείς στην επιλογή της σοκολάτας, πιες ένα ποτήρι νερό και περίμενε πέντε λεπτά. Μπορεί να μην είσαι τόσο πεινασμένη όσο νομίζεις.

#3. Ξηρή επιδερμίδα

Το δέρμα σου θα σε ενημερώσει εάν δεν πίνεις αρκετό νερό, λέει η Anne Marie Tremaine, δερματολόγος στο Skin Wellness Physicians στη Νάπολη. Το αφυδατωμένο δέρμα θα το αισθάνεσαι σφιχτό και θαμπό όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη. Μπορεί ακόμη και να παρατηρήσεις περισσότερες ρυτίδες ή πιο σκούρο από το συνηθισμένο κάτω από τα μάτια κύκλους.

#4. Κούραση

Αυτή η μετάπτωση που νιώθεις το μεσημέρι μπορεί να έχει μεγαλύτερη σχέση με την αφυδάτωση από ό, τι νομίζεις. Ορισμένα από τα συμπτώματα της αφυδάτωσης μπορεί να σε κάνουν να νιώσεις υπνηλία. Οι σωματικές δουλειές μπορεί να φαίνονται πιο δύσκολες και κουραστικές επειδή οι μύες σου στερούνται H2O, κάτι που είναι απαραίτητο για να λειτουργούν σωστά.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.