Οι υπερτροφές του φθινοπώρου!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το ημερολόγιο δείχνει Σεπτέμβριο στον μήνα και Φθινόπωρο στην εποχή. O στόχος σου, όμως, παραμένει σταθερός: να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και να αδυνατίσεις. Πώς θα τα καταφέρεις; Ένας τρόπος είναι να προσθέσεις στη διατροφή σου τα αγαπημένα super-foods. Τις υπερ-τροφές που από μόνες τους ενεργοποιούν τη διαδικασία καύσης λίπους και επιδιορθώνουν τη σιλουέτα σου, χωρίς να καταβάλεις ιδιαίτερη προσπάθεια. Ποιες είναι της εποχής; Ποιες βρίσκονται στην ακμή τους τους φθινοπωρινούς μήνες;

Μήλο. Η πιο δημοφιλής επιλογή για δεκατιανό «κρύβει» μέσα της αρκετές φυτικές ίνες, συστατικό που σε κρατάει χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα, φροντίζοντας με τον τρόπο αυτό τη γραμμή σου. Όπως καταλαβαίνεις, μπορείς να το απολαύσεις κάθε στιγμή της ημέρας και ιδιαίτερα εκείνες που η λιγούρα αρχίζει να σου «χτυπά» την πόρτα.

Λαχανάκια Βρυξελλών. Ώρα να ανανεώσεις τη σαλάτα και το μεσημεριανό σου! Οι – όχι και τόσο μικρές – καταπράσινες μπουκίτσες είναι πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και την Κ, με τις αντιοξειδωτικές του δράσεις και τις λίγες του θερμίδες να μετατρέπονται σε σύμμαχο της προσπάθειας του.

Γλυκοπατάτες. Ξέχνα την κλασική τους εκδοχή. Το πορτοκαλί τους χρώμα «κρύβει» πολλά θρεπτικά συστατικά, ορισμένα εκ των οποίων ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα και σε αδυνατίζουν – αφού οι γλυκοπατάτες ανήκουν στους «καλούς» υδατάνθρακες – αφήνοντας στον ουρανίσκο σου μία άκρως γλυκιά γεύση και αίσθηση.

Κολοκύθα. Μπορεί η δημοφιλία της να ξεπερνάει κάθε προηγούμενο τον Οκτώβριο, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να επωφεληθείς από τις βιταμίνες και το σίδηρο που σου παρέχει ο πουρές της. Άσε που μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα θα έχεις ετοιμάσει τα πιο ιδιαίτερα ζυμαρικά που έχεις δοκιμάσει από την πορτοκαλί «καρδιά» της.

Σταφύλια. Βοηθούν στο αδυνάτισμα και την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, ενυδατώνοντας τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά. Παράλληλα, σε χορταίνουν, προσθέτοντας σου λίγες θερμίδες, ενώ η συμβολή τους και στην όραση δεν περνάει απαρατήρητη. Παράλληλα, μάχεται κατά των μικροβίων, αυξάνει την απορρόφηση ψευδαργύρου, με αποτέλεσμα τη γρηγορότερη επούλωση πληγών.

Καρότα. Πρωτεΐνη, σίδηρος, βιταμίνη Α και C, ωμέγα 3 όλα στο πορτοκαλί λαχανικό που ίσως να μην ήταν από τα αγαπημένα σου, όταν ήσουν μικρότερη. Σήμερα, όμως; Το βρίσκεις σε κάθε δίαιτα, αφού καταπολεμά την κατακράτηση υγρών και μειώνει τα συμπτώματα της γρίπης (βήχας, καταρροή), ενώ συγχρόνως ενισχύει το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Μαυρομάτικα φασόλια. Μία κούπα περιέχει 15 γραμμάρια πρωτεΐνης και κανένα από τα κορεσμένα λιπαρά που βρίσκονται σε άλλες πρωτεϊνικές πηγές, όπως στο κόκκινο κρέας. Έτσι, δεν σε επιβαρύνουν με τις «κακές» θερμίδες των λιπαρών και ταυτόχρονα ενισχύουν την μυϊκή μάζα, πλεονέκτημα ιδιαίτερα σημαντικό αν γυμνάζεσαι.

Kale. Μπορεί να μην γνωρίζω πώς προφέρεται, ξέρω, όμως, τις ιδιότητες του που καθόλου λίγες δεν τις λες. Αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης C – εκείνης που θωρακίζει το ανοσοποιητικό σου και χρειάζεσαι τη δεδομένη χρονική στιγμή περισσότερο από κάθε άλλη -, με τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία του – βλέπε ασβέστιο- να ξεχωρίζουν για την ποσότητα τους. Παράλληλα, το καταπράσινο αυτό λαχανικό μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, αλλά και στην μείωση της χοληστερίνης.

 

 

 

 

 

 

πηγή

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.