Τροφές που σου προκαλούν φούσκωμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αυτά είναι τα 4 τρόφιμα που σου προκαλούν φούσκωμα και σε κάνουν να αισθάνεσαι άβολα;

#1. Μπρόκολο, kale, λάχανο

Το λάχανο, το μπρόκολο και το λάχανο είναι σταυρανθή λαχανικά και περιέχουν ραφινόζη – μια ζάχαρη που παραμένει άπεπτη έως ότου τα βακτήρια στο έντερο σου φτάσουν σε ζύμωση. Αυτά παράγουν αέρια και σε κάνουν να φουσκώνεις. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να τρως αυτά τα λαχανικά. Η συνεπής κατανάλωση τροφών πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες οδηγεί σε ένα ισχυρότερο, υγιέστερο πεπτικό σύστημα που είναι λιγότερο επιρρεπές στο φούσκωμα.

#2. Όσπρια

Προφανώς και δεν είναι κάτι νέο, αλλά τα φασόλια, μαζί με τις φακές, τη σόγια και τα μπιζέλια, είναι τρόφιμα που προκαλούν αέρια. Αυτά τα μικρά όσπρια είναι βασικά εκρήξεις πρωτεϊνών, αλλά περιέχουν επίσης σάκχαρα και ίνες που δεν μπορεί να απορροφήσει το σώμα σου. Έτσι, όταν τα όσπρια φτάνουν στο παχύ έντερο, τα βακτήρια του εντέρου σου παίρνουν το προβάδισμα και κάνουν κακό στο έντερό σου, δημιουργώντας σου φούσκωμα.

#3. Γαλακτοκομικά

Εάν αισθάνεσαι αέρια μετά από μερικές φέτες τυριού ή ένα μπολ δημητριακών με γάλα, μπορεί να έχεις δυσανεξία στη λακτόζη – πράγμα που σημαίνει ότι το σώμα σου δεν διαθέτει τα απαραίτητα ένζυμα για να διαλύσει τη λακτόζη (το σάκχαρο που βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα). Αυτό μπορεί να προκαλέσει σχηματισμό αερίου στο γαστρεντερικό σωλήνα, το οποίο μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα.

#4. Μήλα

«Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό κάνει πέρα» λέει το γνωμικό, αλλά δεν κρατά το φούσκωμα μακριά. Με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, τα μήλα περιέχουν επίσης φρουκτόζη και σορβιτόλη, σάκχαρα που βρίσκονται σε φρούτα που πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να ανεχθούν. Το αποτέλεσμα; Σωστά μαντεύεις, αέρια και το αναπόφευκτο πρησμένο συναίσθημα.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.