Υπ.Μεταφορών: Τι αποφασίστηκε μετά το πρόβλημα στο σύστημα έκδοσης αδειών κυκλοφορίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σειρά μέτρων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας, που προκάλεσε προσωρινά η πτώση του κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος, λαμβάνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, από σήμερα 13 Αυγούστου 2020 και για ένα μήνα, θέση άδειας κυκλοφορίας για τα καινούρια επιβατικά, μοτοσικλέτες και φορτηγά οχήματα, μεικτού βάρους μέχρι 3500 χιλ., θα έχει το Πιστοποιητικό Ταξινόμησης στο οποίο θα αναγράφεται και ο αριθμός κυκλοφορίας. Ήδη έχουν ενημερωθεί για την ρύθμιση αυτή οι αρμόδιες αστυνομικές και λιμενικές αρχές, καθώς και οι ασφαλιστικές εταιρείες.

Επισημαίνεται ότι στις περιπτώσεις μεταβίβασης ενάριθμων οχημάτων, οι παλαιές άδειες κυκλοφορίας ισχύουν για ένα μήνα και επομένως η κυκλοφορία των οχημάτων αυτών με την παλαιά άδεια κυκλοφορίας είναι νόμιμη.

Οι λοιπές πράξεις που συνδέονται άμεσα με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, όπως αναθεωρήσεις, εκδόσεις αντιγράφων αδειών οδήγησης λόγω κλοπής ή απώλειας εξακολουθούν να διενεργούνται κανονικά. Το αποδεικτικό κατάθεσης των δικαιολογητικών για κάθε πράξη αποτελεί νόμιμο αποδεικτικό στοιχείο για την κυκλοφορία των οδηγών. Επίσης, είναι δυνατή η έκδοση προσωρινών αδειών οδήγησης για τους οδηγούς που είχαν καταθέσει δικαιολογητικά μέχρι 11/8/2020. Οι λοιπές υπηρεσίες που δεν έχουν άμεση σχέση με την λειτουργία του ηλεκτρονικού Συστήματος (επιστροφή αδειών κυκλοφορίας λόγω άρσης της ακινησίας), εκτελούνται κανονικά.
«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ζητά από τους πολίτες συγγνώμη για την ταλαιπωρία και την κατανόηση τους για το περιστατικό και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος, ενώ διερευνώνται διεξοδικά οι αιτίες της δυσλειτουργίας» καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.