Τα λάθη που πρέπει να αποφύγεις για τον ιδρώτα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η παραγωγή του ιδρώτα, που στην ουσία είναι αλάτι με νερό, είναι μια φυσιολογική διαδικασία του ανθρώπινου σώματος, η οποία μάλιστα θεωρείται ευεργετική για την υγεία. Μήπως, όμως, έχεις παρατηρήσει τελευταία ότι ιδρώνεις περισσότερο από όσο θα έπρεπε και δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς συμβαίνει;

Σε καταλαβαίνουμε απόλυτα και μπορούμε να μπούμε στη θέση σου. Η υπερβολική εφίδρωση-ειδικά για εμάς τις γυναίκες- δημιουργεί ένα αντιαισθητικό θέαμα και μας κάνει να χάνουμε για λίγο την αυτοπεποίθησή μας. Δεν είναι, άλλωστε, και ό,τι πιο βολικό και όμορφο να βλέπεις μια γυναίκα να αναδύει μια όχι και τόσο ευχάριστη μυρωδιά και να είναι μούσκεμα στον ιδρώτα!

Δε χρειάζεται, όμως, και πανικός! Σε κάθε πρόβλημα υπάρχει μία λύση και αυτό πρέπει να το θυμάσαι καλά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, λοιπόν, της υπερβολικής εφίδρωσης, υπάρχουν μερικές συνήθειες που πρέπει να κόψεις ή άλλες που πρέπει να αποκτήσεις για να πάψεις να ιδρώνεις τόσο πολύ και να ανακτήσεις τη χαμένη αυτοπεποίθησή σου, αλλά και την υπέροχη μυρωδιά σου. Για δες, λοιπόν…

#1. Απόφυγε τα καυτερά φαγητά. Το σώμα μας έχει την ικανότητα να αντιδρά με τα πιο spicy φαγητά, όπως ακριβώς συμπεριφέρεται και με την πολλή ζέστη.

#2. Μην ξεχνάς να πίνεις νερό. Ειδικά αν έχει καύσωνα, φρόντισε να πίνεις πολύ νερό. Το νερό θα δροσίσει το σώμα σου και θα μειώσει την παραγωγή ιδρώτα.

#3. Μη φοράς άβολα και στενά ρούχα. Προτίμησε ρούχα που είναι φτιαγμένα από φυσικά υλικά, όπως βαμβάκι και λινό, και επιτρέπουν στην επιδερμίδα σου να «αναπνέει».

#4. Μην απλώνεις το αποσμητικό μόνο μετά το μπάνιο ή μόνο το πρωί πριν φύγεις από το σπίτι. Άπλωσέ το καλύτερα πριν πέσεις για ύπνο. Βεβαιώσου, όμως, ότι οι μασχάλες σου είναι καθαρές και στεγνές. Τα συστατικά του αποσμητικού χρειάζονται χρόνο για να μπλοκάρουν τον αγωγό του ιδρώτα, οπότε απλώνοντάς το από το βράδυ, θα έχει τη δυνατότητα να δράσει πιο αποτελεσματικά και να μην ιδρώνεις τόσο εύκολα.

#5. Περιόρισε την καφεΐνη. Η καφεΐνη μπορεί να υπερδιεγείρει το κεντρικό νευρικό μας σύστημα, να απελευθερώσει την αδρεναλίνη στο σώμα μας, αλλά και να αυξήσει την εσωτερική θερμοκρασία του σώματός μας. Άρα όσο λιγότερη καφεΐνη καταναλώνεις τόσο λιγότερο θα ιδρώνεις.

 

 

 

 

 

 

 

real.gr

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.