Τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε και δεν χάνουμε κιλά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η αύξηση της κοιλιάς μπορεί να είναι το αποτέλεσμα από κάτι άλλο, εκτός του ότι τρώμε πάρα πολλά γλυκά. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η αύξηση του βάρους και η παχυσαρκία προκαλούνται όχι μόνο από γενετική προδιάθεση ή διατροφικές συνήθειες, αλλά κυρίως επηρεάζονται από τους σύγχρονους περιβαλλοντικούς παράγοντες.

1. Δεν κοιμόμαστε αρκετά

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να εμποδίσει τους στόχους σας για απώλεια βάρους. Η έλλειψη ύπνου επιβραδύνει τον μεταβολισμό μας και επηρεάζει τις ορμόνες της όρεξης και της πείνας (λεπτίνης και γκρελίνης).

Η λεπτίνη δίνει εντολή στο μυαλό μας να σταματήσει να τρώει, ενώ η γκρελίνη, που παράγεται στο στομάχι, διεγείρει την πείνα. Έρευνες δείχνουν ότι ο ανεπαρκής ύπνος συνδέεται με χαμηλά επίπεδα της λεπτίνης, υψηλά επίπεδα της γκρελίνης και αύξηση του σωματικού βάρους.

Λύση: Απενεργοποιούμε το τηλέφωνο και το laptop μας. Αντ ‘αυτού, επικεντρωνόμαστε στην καλή υγιεινή του ύπνου: ξαπλώνουμε στο κρεβάτι νωρίς, και βεβαιωνόμαστε ότι το δωμάτιό μας είναι σκοτεινό και δροσερό. Τέλος, είναι ωφέλιμο να αποφεύγουμε βλαβερές ουσίες όπως το τσιγάρο και το αλκοόλ.

2. Καταναλώνουμε κρυμμένη ζάχαρη

Είναι παντού! Οι μεγαλύτεροι ένοχοι περιλαμβάνονται συχνά στους τυποποιημένους χυμούς, στα αναψυκτικά, στα αρτοσκευάσματα, στα αθλητικά ποτά, στις έτοιμες σάλτσες. Έτσι ποια είναι η μεγάλη διαπραγμάτευση; Τα πρόσθετα σάκχαρα θεωρούνται πλέον περισσότερο επιβλαβή από ό, τι το διατροφικό λίπος στο βάρος μας και γενικά στην υγεία μας, συμβάλλοντας στην οδοντική τερηδόνα, τον διαβήτη, τις καρδιακές παθήσεις και τη παχυσαρκία.

Λύση: Διαβάζουμε τις ετικέτες και αποφεύγουμε τα προϊόντα με υψηλές ποσότητες προσθήκης ζάχαρης. Μπορεί να αναφέρονται ως σιρόπι καλαμποκιού, σακχαρόζη, βύνη, γλυκόζη, μελάσα, φρουκτόζη.

3. Δώσε έμφαση στην ποιότητα των τροφίμων και μη μετράς μόνο θερμίδες!

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι μερίδες και οι ποσότητες πρέπει να είναι μικρότερες έτσι ώστε να χάσουμε βάρος. Ωστόσο, έχουμε γίνει τόσο εμμονικοί με τον έλεγχο των θερμίδων που συχνά παραβλέπουμε την πιο σημαντική πτυχή της διατροφής, τα θρεπτικά συστατικά.

Λύση: Ας σκεφτούμε την ποιότητα. Μην επικεντρωνόμαστε μόνο στις θερμίδες. Αντ ‘αυτού, ας επιλέγουμε τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά έτσι ώστε να εμπλουτίζουμε τον οργανισμό μας με βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στα φρούτα, τα λαχανικά και στα μη επεξεργασμένα τρόφιμα (δηλαδή τρόφιμα που βρίσκονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στην φυσική τους μορφή).

4. Απορροφούμε περιβαλλοντικά οιστρογόνα

Επίσης γνωστά ως ξενοοιστρογόνα, είναι συνθετικές χημικές ουσίες που βρίσκονται στα πλαστικά, στα λιπάσματα, στα απορρυπαντικά και στα καλλυντικά. Η επίδραση των ξενοοιστρογόνων στον οργανισμό είναι ακόμα υπό έρευνα, ωστόσο πιστεύεται ότι μπορούν να μιμούνται τα βιολογικά ορμονικά οιστρογόνα. Περίσσεια οιστρογόνων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους σε άνδρες και γυναίκες.

Λύση: Ας ξεφορτωθούμε τα πλαστικά μπουκάλια και δοχεία και ας τα αντικαταστήσουμε με γυάλινα. Ακόμη, αν είναι εφικτό καλό θα ήταν να χρησιμοποιούμε οργανικά προϊόντα.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.