Νίκησε τη ζέστη του καλοκαιριού με 3 βιταμίνες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάθε καλοκαίρι, η ίδια ιστορία. Ακόμα κι αν ακολουθήσουμε κατά γράμμα τις συμβουλές των ειδικών – πίνε πολύ νερό, μην βγαίνεις έξω τις πιο ζεστές ώρες, κλπ – αναμφισβήτητα το κύμα θερμότητας του καλοκαιριού έχει το πάνω χέρι σε κάθε τι που κάνουμε και γι’ αυτό αισθανόμαστε μόνιμα κουρασμένες, εξαντλημένες και τρομερά εξασθενημένες.

Τι μπορούμε να κάνουμε όμως για να έχουμε περισσότερη ενέργεια το καλοκαίρι;

Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως το καλοκαίρι είναι καλό να λαμβάνουμε κάποια ειδικά συμπληρώματα βιταμινών και μετάλλων ώστε να επαναφέρουμε το σώμα μας στην ιδανική ισορροπία.

Ας ξεκινήσουμε με μια παραδοχή: γιατί νιώθουμε τόσο κουρασμένοι όταν αυξάνεται η θερμοκρασία; Όλα οφείλονται στο εσωτερικό μας θερμόμετρο. Η θερμοκρασία του σώματός μας δηλαδή είναι συνήθως περίπου 35-37 βαθμούς. Σε ζεστό καιρό, το σώμα μας καταπολεμά την υπερβολική εσωτερική θερμότητα διασκορπίζοντας τη για να παραμείνει στα βέλτιστα επίπεδα θερμοκρασίας. Αυτό το κάνει με τη διάταση των αιμοφόρων αγγείων, και ιδιαίτερα με την εφίδρωση.

Το τελευταίο, ωστόσο, συμβάλλει στην αποβολή από το σώμα πολλών ορυκτών που είναι θεμελιώδη για τη διατροφή μας. Σε αυτό προστίθεται η διατροφή -που συχνά δεν είναι τέλεια-, και τα μεσημεριανά γεύματα και δείπνα έξω που μας βγάζουν από το σωστό διατροφικό πρόγραμμά μας και δεν λαμβάνουμε όλες τις βιταμίνες που χρειαζόμαστε.

Έτσι λοιπόν έρχεται η κούραση που νιώθουμε το καλοκαίρι. Για να αποφύγεις λοιπόν όλα αυτά τα συμπτώματα, είναι απαραίτητο να πίνεις άφθονο νερό, να έχεις μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και να λαμβάνεις ειδικά συμπληρώματα για τη ζέστη. Ποια είναι αυτά;

#1. Μαγνήσιο και κάλιο

Και τα δύο είναι απαραίτητα για τη λειτουργία των ενζύμων που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ενέργειας. Η λήψη τους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν η υπερβολική εφίδρωση διαλύει τα μεταλλικά άλατα σε μεγάλες ποσότητες, είναι το κύριο βοήθημα κατά της εξάντλησης από την θερμότητα.

#2. Βιταμίνη C

Βοηθά στη μείωση του αισθήματος της κόπωσης, και παίζει θεμελιώδη ρόλο στη διατήρηση του σωστού μεταβολισμού μας. Να προσθέσουμε εδώ και την σημαντική αντιοξειδωτική της δράση.

#3. Βιταμίνες Β

Αν και δεν σχετίζεται αυστηρά με τη θερμική κόπωση, οι βιταμίνες Β μπορούν επίσης να προσφέρουν μεγάλη βοήθεια σε περίπτωση σωματικής κόπωσης. Χάρη στην ενεργητική τους δράση, συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της παραγωγής ενέργειας και στην ανάκτηση της δύναμης αλλά και της σφριγηλότητας του δέρματος σε πολύ σύντομο διάστημα.

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: plus.queen.gr

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.