Μειώστε την κατακράτηση υγρών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Με τον όρο κατακράτηση υγρών περιγράφεται το φαινόμενο, κατά το οποίο μεγάλη ποσότητα υγρών συσσωρεύονται στο σώμα. Έχει παρατηρηθεί στο κυκλοφορικό σύστημα, στους ιστούς και στις σωματικές κοιλότητες. Μπορεί να προκαλέσει πρήξιμο στα χέρια, τα πόδια ή και τους αστραγάλους. Ποικίλοι λόγοι «κρύβονται» πίσω από την κατακράτηση, με τους περισσότερους να μην σχετίζονται με κάποιο σοβαρό ζήτημα υγείας. Ορισμένες γυναίκες τείνουν αντιμετωπίζουν κατακράτηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή και πριν από την έναρξη της περιόδου. Όταν το πρήξιμο που προκαλείται είναι ήπιο, τότε δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανησυχίας και συνήθως μπορείτε να το διαχειριστείτε, δοκιμάζοντας:

1. Μειώστε το αλάτι
Το αλάτι εμπεριέχει νάτριο, το οποίο συνδέεται με το νερό στο σώμα και βοηθά στη διατήρηση της ισορροπίας των υγρών τόσο εντός όσο και εκτός των κυττάρων. Εάν τρώτε συχνά γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, όπως πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα, το σώμα σας μπορεί να διατηρήσει περισσότερα υγρά. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να μειώσετε την κατακράτηση είναι η μείωση της πρόσληψης νατρίου.

2. Αυξήστε το μαγνήσιο
Το μαγνήσιο είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό μέταλλο. Στην πραγματικότητα, εμπλέκεται σε περισσότερες από 300 ενζυματικές αντιδράσεις που είναι υπεύθυνες για βασικές λειτουργίες του σώματος. Επιπλέον, η αύξηση της πρόσληψης μαγνησίου μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κατακράτησης υγρών. Καλές πηγές μαγνησίου θεωρούνται οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, η μαύρη σοκολάτα και τα φυλλώδη, πράσινα λαχανικά.

3. Αυξήστε την βιταμίνη Β6
Η βιταμίνη Β6 περιλαμβάνει μια ομάδα σχετικών βιταμινών, που είναι σημαντικές για το σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων ενώ εξυπηρετούν και πολλές άλλες λειτουργίες στο σώμα. Η βιταμίνη Β6 μάλιστα, έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την κατακράτηση υγρών σε γυναίκες με προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β6 είναι οι μπανάνες, οι πατάτες, τα καρύδια και το κρέας.

4. Αποφύγετε τους εξευγενισμένους υδατάνθρακες
Η κατανάλωση εξευγενισμένων υδατανθράκων οδηγεί σε απότομες διακυμάνσεις στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και στην ινσουλίνη. Τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης μπορεί με την σειρά τους να προκαλέσουν την συγκράτηση περισσότερου νατρίου, γεγονός που σηματοδοτεί την εντονότερη κατακράτηση.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.