Επιδόματα: Διευκρινίσεις ΟΠΕΚΑ για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σε διευκρινίσεις σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών προχώρησε η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του, καθώς και για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Eσωτερικών (29/4/2020), εφόσον το αίτημά τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλον τρόπο, ιδίως τηλεπικοινωνιακά, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (τηλεφωνικού ραντεβού).

Συνεπώς, για την εξυπηρέτησή τους, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται:

– Aναφορικά με την πορεία των αιτήσεών τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφόρηση που άπτεται της χορήγησης των επιδομάτων, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ιστοσελίδας του Οργανισμού. Τηλέφωνα επικοινωνίας υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://opeka.gr/epikoinonia/.

– Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και των ανασφάλιστων υπερηλίκων, που ανήκουν στην πλειονότητα σε ευπαθείς ομάδες, διατίθενται επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

– Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238 – email: [email protected].

– Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206 – email: [email protected].

– Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι πολίτες επιπρόσθετα θα μπορούν να αποστέλλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική δ/νση: [email protected]α.gr είτε με φαξ είτε ταχυδρομικά.

Σε περίπτωση ανάγκης διεκπεραίωσης με φυσική παρουσία, θα λαμβάνονται αυστηρά μέτρα αποφυγής συνωστισμού.

Yποβολή νέων αιτήσεων ή αιτήσεων ανανέωσης

– Για επιδόματα που διαθέτουν ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν αυτήν τη δυνατότητα.

Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας (www.opeka.gr), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες, που θα παρέχονται.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.