ΓΓ Εμπορίου: Κατασχέθηκαν 10.945 λίτρα αντισηπτικού και δόθηκαν στο ΕΣΥ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων διεξήγαγε από 16 Μαρτίου έως και σήμερα, 2.200 ελέγχους και επεβλήθησαν πρόστιμα ύψους 216.000 ευρώ, ενώ κατασχέθηκαν 10.945 λίτρα αντισηπτικών προϊόντων.

Οπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, στο πλαίσιο της Εποπτείας και Ελέγχου της Αγοράς και κατά εφαρμογή των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου, καθώς και των Κανόνων ΔΙΕΠΠΥ, εγιναν 2.200 στους τομείς:

Α. Της διακίνησης και πώλησης υγειονομικού υλικού (μάσκες, αντισηπτικά, απολυμαντικά).

Β. Στον τομέα των ταχυμεταφορών.

Γ. Της λιανικής πώλησης υγρών καυσίμων.

Δ. Της λιανικής πώλησης τροφίμων, λαϊκές και παροχής υπηρεσιών.

Ειδικότερα:

1. Σήμερα, 13/04/2020, σε συνεργασία με την ΕΛΑΣ, εντοπίστηκε και δεσμεύτηκε ποσότητα 10.945 λίτρων αντισηπτικών προϊόντων, τα οποία κατασχέθηκαν από κλιμάκιο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για παράβαση των οριζόμενων στις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου Α’64-14.03.2020 και Α’75-30.03.2020. Η κάτοχος εταιρεία των κατασχεθέντων προϊόντων δεν προέβη στην έγκαιρη και έγκυρη δήλωση των αποθεμάτων όπως ορίζουν οι έως άνω διατάξεις. Στην εταιρεία θα επιβληθεί και διοικητικό πρόστιμο. Η κατασχεμένη ποσότητα παραδόθηκε σε υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας για περαιτέρω αξιοποίηση από το δημόσιο σύστημα υγείας.

2. Μετά από καταγγελίες στο 1520 και στις ελεγκτικές υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για μονομερή αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των ταχυμεταφορών, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι από κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και της Οικονομικής Αστυνομίας σε πέντε (5) εταιρείες του κλάδου και επεβλήθησαν πρόστιμα σε κάποιες από αυτές, ύψους 32.000 ευρώ για παραβάσεις των ΔΙΕΠΠΥ. Από την έρευνα δεν διαπιστώθηκαν ενδείξεις για αισχροκέρδεια και εναρμονισμένες πρακτικές.

3. Το τηλεφωνικό κέντρο 1520 της ΓΓΕκΠΚ για το χρονικό διάστημα από 15.03.2020 έως 12.04.2020 δέχθηκε 64.746 κλήσεις εκ των οποίων 27.092, ήτοι 41,84%, επέλεξε να επικοινωνήσει με εκπρόσωπο, όπου και εξυπηρετήθηκε.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.