Οι 12 τροφές που σου χαρίζουν λαμπερό και υγιές δέρμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία μας. Μια ανθυγιεινή διατροφή μπορεί να βλάψει το μεταβολισμό, να προκαλέσει αύξηση του βάρους ακόμα και να κάνει ζημιά σε όργανα όπως η καρδιά και το συκώτι.

Σε περίπτωση όμως που δεν το γνωρίζεις, ό,τι τρως επηρεάζει αρκετά και το δέρμα σου. Καθώς οι επιστήμονες ανακαλύπτουν περισσότερα για τη διατροφή και το σώμα, είναι όλο και πιο σαφές ότι αυτό που τρως μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την υγεία και τη γήρανση του δέρματός σου.

Κατά 80-90% η εμφάνιση του δέρματός μας εξαρτάται από τον τρόπο ζωής μας και ιδιαίτερα τη διατροφή μας. Φρόντισε να κοιμάσαι το λιγότερο 7-8 ώρες και να αποφεύγεις το junk food και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Κάνοντας μικρές αλλαγές στο καθημερινό σου διατροφολόγιο μπορείς να διατηρήσεις το δέρμα σου λαμπερό και υγιές.

Εμείς βρήκαμε για σένα τις 12 τροφές που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου για να έχεις πάντοτε όμορφο δέρμα.

Ανακάλυψε ποια είναι αυτά στη λίστα που ακολουθεί:

1) Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, το σκουμπρί και η ρέγγα, είναι εξαιρετικά τρόφιμα για υγιές δέρμα. Είναι πλούσιες πηγές ω -3 λιπαρών οξέων, τα οποία είναι σημαντικά για τη διατήρηση της υγείας του δέρματος.

Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι τα συμπληρώματα ιχθυελαίου μπορεί να βοηθήσουν στην καταπολέμηση φλεγμονωδών και αυτοάνοσων καταστάσεων που επηρεάζουν το δέρμα σου, όπως η ψωρίαση και ο λύκος. Τα λιπαρά ψάρια είναι επίσης πηγή βιταμίνης Ε, ένα από τα πιο σημαντικά αντιοξειδωτικά για το δέρμα.

2) Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι υψηλά σε υγιή λίπη. Αυτά τα λίπη ωφελούν πολλές λειτουργίες στο σώμα σου, συμπεριλαμβανομένης της υγείας του δέρματός σου. Τα λίπη που περιέχει κρατούν το δέρμα ευέλικτο και ενυδατωμένο.

3) Καρύδια

Τα καρύδια έχουν πολλά χαρακτηριστικά που τα κάνουν ένα εξαιρετικό φαγητό για υγιές δέρμα. Είναι μια καλή πηγή των απαραίτητων λιπαρών οξέων, τα οποία είναι λίπη που το σώμα σου δεν μπορεί να παράγει μόνο του.

4) Ηλιόσποροι

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι καλές πηγές θρεπτικών ουσιών που ενισχύουν το δέρμα. Οι ηλιόσποροι είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Είναι πλούσια σε σελήνιο, ψευδάργυρο και πρωτεΐνη.

5) Γλυκοπατάτα

Περιέχει β-καροτένιο που λειτουργεί ως προβιταμίνη Α, που σημαίνει ότι μπορεί να μετατραπεί σε βιταμίνη Α στο σώμα σου. Τα καροτενοειδή όπως το β-καροτένιο βοηθούν να διατηρείται το δέρμα σου υγιές ενεργώντας ως φυσικό αντηλιακό.

6) Κόκκινες και κίτρινες πιπεριές

Όπως οι γλυκοπατάτες, οι πιπεριές είναι μια εξαιρετική πηγή β-καροτίνης, την οποία το σώμα σου μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Είναι επίσης μία από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης C. Αυτή η βιταμίνη είναι απαραίτητη για τη δημιουργία των πρωτεϊνών κολλαγόνου, το οποίο κρατά το δέρμα σφριγηλό και ισχυρό.

7) Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι γεμάτο από πολλές βιταμίνες και μέταλλα σημαντικά για την υγεία του δέρματος, συμπεριλαμβανομένου του ψευδάργυρου, της βιταμίνης Α, και της βιταμίνης C. Περιέχει επίσης λουτεΐνη, ένα καροτενοειδές που λειτουργεί όπως το β-καροτένιο. Η λουτεΐνη βοηθά στην προστασία του δέρματός σου από οξειδωτική βλάβη.

8) Ντομάτα

Οι ντομάτες είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης C και περιέχουν όλα τα μεγάλα καροτενοειδή, συμπεριλαμβανομένου του λυκοπενίου. Το βήτα καροτένιο, η λουτεΐνη και το λυκοπένιο έχουν αποδειχθεί ότι προστατεύουν το δέρμα από πιθανές ηλιακές βλάβες.

9) Σόγια

Η σόγια περιέχει ισοφλαβόνες, μια κατηγορία φυτικών ενώσεων που μπορούν είτε να μιμηθούν ή να εμποδίσουν τα οιστρογόνα στο σώμα σου. Στις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες, η σόγια μπορεί επίσης να βελτιώσει την ξηρότητα του δέρματος και να αυξήσει την παραγωγή κολλαγόνου.

10) Μαύρη σοκολάτα

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά κάθε μέρα που συμβάλουν για σφριγηλό και ενυδατωμένο δέρμα. Φρόντισε να επιλέξεις σοκολάτα με τουλάχιστον 70% περιεκτικότητα σε κακάο για να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη.

11) Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του δέρματός σου από τη γήρανση. Οι ισχυρές ενώσεις που βρέθηκαν στο πράσινο τσάι ονομάζονται κατεχίνες και συμβάλουν στη βελτίωση της υγείας του δέρματος με διάφορους τρόπους.

12) Κόκκινα σταφύλια

Τα κόκκινα σταφύλια είναι διάσημα για την περιεκτικότητά τους σε ρεσβερατρόλη. Βοηθούν στην μείωση των επιπτώσεων της γήρανσης και επιβραδύνουν την παραγωγή των βλαβερών ελεύθερων ριζών.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.