Περί καλής διατροφής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η γνωστή Πατρινή γιατρός – διατροφολόγος Μαριάννα Σταματιάδου μας δίνει μέσω fb χρησιμότατες συμβουλκές για τη διατροφή μας:

Τόσα χρόνια είμαι δίπλα σας και προσπαθώ με τις ιατρικές και διατροφικές μου συμβουλές να σας βοηθώ.
Τώρα όμως νομίζω ότι είναι η πιο κατάλληλη στιγμή να είμαστε κοντά.
Είμαι πάντα στη διάθεση σας και το ξέρετε όλοι καλά.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Τι μας απασχολεί περισσότερο την «εποχή του κορονοϊού»;
1) Η Υγεία μας και η υγεία των αγαπημένων μας.
2) Η Σωστή μας διατροφή, που βέβαια έχει άμεση σχέση με την υγεία, έτσι ώστε όταν θα βγούμε από τα σπίτια μας (και θα βγούμε ΟΛΟΙ αν ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες) να μην είμαστε στην εμφάνιση διαφορετικοί από πρώτα. Να χαιρόμαστε τον καθρέφτη μας και να μην μισούμε τη ζυγαριά μας.
Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε αφού για τους περισσότερους η άσκηση και το περπάτημα είναι – για την ώρα – παρελθόν;
Να προσέχουμε Τι τρώμε και Πως το τρώμε!
Απλές οδηγίες για όλους:
Είμαστε σπίτι μας άρα είμαστε υπεύθυνοι για ότι μαγειρεύουμε. Άλλωστε όλοι ασχολούνται με την κουζίνα, καινούριες συνταγές επιχειρούμε να πραγματοποιήσουμε με αναμενόμενη πάντα επιτυχία!!
Λοιπόν τα πολλά λόγια είναι φτώχια (και από αυτή έχουμε αρκετή) βάζουμε μια σειρά.
1) Μαγειρεύουμε μόνο όσο φαγητό μας χρειάζεται. Εάν περισσέψει συνήθως τσιμπολογάμε.
2) Χρησιμοποιούμε αγνά υλικά, άλλωστε εμείς τα διαλέγουμε.
3) Δεν χρησιμοποιούμε λίπη, η Ελλάδα μας έχει άφθονο και καταπληκτικό ελαιόλαδο.
4) Προτιμούμε τα ψητά και τα μαγειρευτά και αποφεύγουμε τα τηγανητά.
5) Φτιάχνουμε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας αλλά και τις επιθυμίες μας.
6) Μαγειρεύουμε μόνοι μας, δεν παραγγέλνουμε απ’ έξω εκτός αν δεν μπορούμε. Και βέβαια μακριά από fast food!!!
7) Τρώμε φρούτα, λαχανικά και λίγους ξηρούς καρπούς κυρίως: καρύδια, αμύγδαλα και φουντούκια. Ιδιαίτερα την εποχή αυτή και με την παραμονή μας στο σπίτι έχουμε ανάγκη από φυσικές βιταμίνες, ασβέστιο, μαγνήσιο και όλα τα μέταλλα και ιχνοστοιχεία που έχει ανάγκη ο οργανισμός.
Αρκετά για σήμερα. Αύριο περισσότερα.
Καλή σας μέρα!

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.