Cinemagraph: συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία δύο κόσμων! (βίντεο)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
.

Κάποιοι από εσάς μπορεί να τα δείτε για πρώτη φορά στα πλαίσια αυτού του άρθρου.Κάποιοι μπορεί να τα έχετε ήδη αντικρίσει, χωρίς ωστόσο να τα (ανα)γνωρίζετε. Κάποιοι (πιθανότατα οι λιγότεροι) μπορεί να έχετε ανακαλύψει ήδη τη μαγεία τους. Σε κάθε περίπτωση, τα cinemagraphs, παρότι δεν έχουν συμπληρώσει καν μια δεκαετία ύπαρξης αναπτύσσουν τη δική τους δυναμική, καταδεικνύοντας πως μπήκαν στη ζωή μας με σκοπό να μείνουν σε αυτή!

Τι είναι λοιπόν τα cinemagraphs; Ας ξεκινήσουμε καλύτερα με το τι ΔΕΝ είναι: δεν είναι φωτογραφίες, δεν είναι video – δεν είναι καν GIF παρότι συχνά συγχέονται (εσφαλμένα) με αυτά! Ένας άτυπος ορισμός τους θα μπορούσε να είναι ο εξής: «κάθε cinemagraph είναι μια στατική φωτογραφία, που όμως κάποιο στοιχείο της είναι “παγιδευμένο” και ζωντανό».

Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα!

.

.

.

.

Όλα τα παραπάνω cinemagraphs είναι αποτέλεσμα της δημιουργικής ένωσης βίντεο και εικόνας, τα οποία είναι τραβηγμένα από την ίδια ακριβώς θέση με τη χρήση τριπόδου. Έτσι, το νέο αυτό μέσο δανειζόμενο (τα καλύτερα) στοιχεία τόσο από την εικόνα όσο και από το βίντεο, καταφέρνει να αποδώσει μια νέα αισθητική αξία που δεν συναντάται σε κανένα από τα παραπάνω!

Εφαρμογές

Η χρήση του είναι διαδεδομένη κυρίως στους τομείς της διαφήμισης, της μόδας και της μουσικής. Η ιδιαιτερότητα στην εμφάνισή του, σε συνδυασμό με τη φρεσκάδα που αποπνέει ως προϊόν με διάρκεια ζωής που δεν αγγίζει καν ακόμα το σύνολο των δαχτύλων του χεριού μας, το καθιστά δημοφιλέστατο ως επιλογή, ειδικά στην online διαφήμιση. Είναι λ.χ. παραδεδεγμένη πλέον η διαπίστωση πως αφιερώνουμε πολλές ώρες της ζωής μας καθημερινά στo smartphone μας. Σε έρευνα1 των Huawei – IPSOS σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, τον Ιανουάριο του 2018, το 44% των Ελλήνων χρηστών παραδέχτηκε πως έχει το smartphone μαζί του για περισσότερες από 13 ώρες ημερησίως, ενώ το 27% εξ’ αυτών, το χρησιμοποιεί ενεργά για 3-4 ώρες. Ωστόσο πόσοι από εμάς είμαστε έτοιμοι να κάνουμε κλικ σε οποιαδήποτε από τις διαφημίσεις που μας βομβαρδίζουν ανεξαρτήτως προορισμούς πλοήγησης, εκλιπαρώντας μας για ένα κλικ; Το cinemagraph με βάση τις έρευνες φαίνεται ότι τα καταφέρνει μια χαρά σε αυτό τον τομέα!

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.