Δεκάδες παραμένουν τα κενά στα σχολεία της Αχαΐας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

«Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς κι ακόμα και μετά από την Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών, που πραγματοποιήθηκε στις 27/9, δεκάδες παραμένουν τα κενά στον νομό Αχαΐας», όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Πάτρας», επισημαίνοντας ότι:
«Αναφέρουμε ενδεικτικά: δάσκαλοι κενά: 10, νηπιαγωγοί κενά: 6, εικαστικοί κενά: 7, ενώ και στις άλλες ειδικότητες τα κενά είναι πάνω από 10.
Στην ειδική αγωγή τα κενά είναι 25 με το πρόβλημα να εντοπίζεται κυρίως στην παράλληλη στήριξη.
Όμως, εκτός από τα κενά που δεν καλύπτονται, υπάρχουν και τα κενά που «εξαφανίζονται».
Συγκεκριμένα:
Τον Απρίλιο του 2019, μετά από πρόσκληση της ΔΠΕ Αχαΐας, 22 σύλλογοι διδασκόντων δημοτικών σχολείων και 13 σύλλογοι διδασκόντων νηπιαγωγείων εισηγήθηκαν την ίδρυση τμημάτων ένταξης στα σχολεία τους.
Αφού ακολουθήθηκαν όλες οι σχετικές διαδικασίες σχετικά με την ίδρυση των τμημάτων ένταξης η πρόταση στάλθηκε στο υπουργείο.
Όμως μέχρι και σήμερα καμία ίδρυση νέου τμήματος ένταξης δεν έχει ανακοινωθεί.
Και ενώ τα προηγούμενα χρονιά τα νέα τμήματα λειτουργούσαν από την αρχή της σχολικής χρονιάς φέτος έχουν περάσει έξι μήνες και καμία ενημέρωση δεν υπάρχει.
Τα τμήματα ένταξης δεν υπολογίζονται στα κενά και απλά έχουν εξαφανιστεί.
Τα προβλήματα που προκύπτουν είναι μεγάλα αφού δεκάδες παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές δυσκολίες αναγκάζονται να μετακινηθούν πολλά χιλιόμετρα από τον τόπο κατοικίας τους για να φοιτήσουν σε τμήμα ένταξης.
Στα τμήματα ένταξης που λειτουργούν ο αριθμός των μαθητών είναι πολύ μεγάλος με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να μην μπορούν να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια στα παιδιά.
Δεν είναι δυνατόν να λειτουργούν τμήματα ένταξης με 18 και 20 μαθητές!
Αποδεικνύεται ότι τα όσα κατά καιρούς λένε οι κυβερνόντες για την ειδική αγωγή δεν είναι πάρα μόνο λόγια.
Η κυβέρνηση της ΝΔ όταν είναι να δώσει ζεστό χρήμα στους ιδιώτες ή να ξεπουλήσει την δημόσια περιουσία δίνει τα ρέστα της.
Όταν πρέπει να εξυπηρετήσει τις λαϊκές ανάγκες και ειδικά των μαθητών με εκπαιδευτικές δυσκολίες σφυρίζει αδιάφορα.
Εξαφανίζει πολλές εκατοντάδες κενά σε όλη την Ελλάδα για να στήσει την επικοινωνιακή πολιτική περί «κανονικότητας».
Οι σύλλογοι δασκάλων, οι ενώσεις γονέων και το λαϊκό κίνημα θα πρέπει να απαιτήσουν να λειτουργήσουν άμεσα όλα τα τμήματα ένταξης και να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών για να έχουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές δυσκολίες την εκπαίδευση που δικαιούνται».

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.