Σου λείπει μαγνήσιο; – Ιδού τα συμπτώματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο άνθρωπος χρειάζεται πολλά θρεπτικά συστατικά για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού του.

Ένα από αυτά είναι το μαγνήσιο, ένα μεταλλικό στοιχείο ζωτικής σημασίας για πολλές διαδικασίες στο σώμα.

Σε αυτό βασίζεται το σώμα μας για να νιώθει fit, υγιές και γεμάτο ζωή, όπως αναφέρει η διατροφολόγος Fiona Tuck στην HuffPost Australia.

Το μαγνήσιο παίζει σημαντικό ρόλο σε εκατοντάδες αντιδράσεις ενζύμων στον οργανισμό. Κάποιες από αυτές είναι η μετατροπή της ενέργειας από τους υδατάνθρακες, τα λίπη και την πρωτεΐνη, αλλά και η υγιής σύνθεση DNA, η ισορροπία του σακχάρου στο αίμα, η υγεία των οστών και το ήρεμο νευρικό σύστημα.

Είναι απαραίτητο στον σχηματισμό των οστών, στις συσπάσεις των μυών και την ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, ενώ βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου, σύμφωνα με την διαιτολόγο Alexandra Parker.

Η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει απώλεια όρεξης, ναυτία, εμετό, κούραση, αδυναμία, κράμπες, άγχος, υψηλή πίεση κ.α.

Πού βρίσκουμε όμως το μαγνήσιο;

Οι καλύτερες πηγές μαγνησίου είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το κακάο, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.

Για να βελτιώσεις την πρόσληψη μαγνησίου, μείωσε τη ζάχαρη, αλκοόλ και τις επεξεργασμένες τροφές.

Οι τροφές που περιέχουν μαγνήσιο αναλυτικά:

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, λάχανο κτλ.)
Φρούτα (σύκα, αβοκάντο, μπανάνες, σμέουρα)
Ξηροί καρποί και σπόροι
Όσπρια (φασόλια, ρεβύθια)
Λαχανικά (αρακάς, μπρόκολο, λάχανο, αγκινάρα, σπαράγγια, λαχανάκια Βρυξελλών)
Θαλασσινά (σολομός, σκουμπρί, τόνος)
Ολικής άλεσης (καστανό ρύζι, βρώμη)
Κακάο
Σκούρα σοκολάτα

Αν έχεις χαμηλό μαγνήσιο, μπορείς να προσθέσεις αυτές τις τροφές στη διατροφή σου ή να πάρεις συμπληρώματα διατροφής. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να συμβουλευτείς τον γιατρό σου.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.