H viral διαφήμιση πολυτελούς σπιτιού εκτόξευσε την τιμή στα 1,7 εκατ. ευρώ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ένα διαφημιστικό σποτ διάρκειας δύο λεπτών ήταν αρκετό για να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά του καθωσπρεπισμού της κοινωνίας του Σίδνει στα μέσα Απριλίου, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί πριν κυκλοφορήσει ευρύτερα. Το σποτ διαφήμιζε ένα πολυτελές real estate στην πόλη. Αυτό που δεν άρεσε ήταν, ότι το βίντεο ήταν αρκετά αισθησιακό. Μπορεί κάποιοι να το χαρακτήρισαν «τέχνη», αλλά αρκετοί ήταν εκείνοι που το γελοιοποίησαν.

Ωστόσο, έγινε viral και, όπως, φαίνεται, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να «τσιμπήσει» πελάτες. Ένας από αυτούς, ο Σαν Νάντερ, ετών 23, είδε το αμφιλεγόμενο βίντεο στα social media και έκλεισε ραντεβού για να δει το σπίτι. Αμέσως το ερωτεύτηκε, σύμφωνα με τον μεσίτη. Το ακίνητο θα πωληθεί σε πλειστηριασμό το Σάββατο, αλλά ο 23χρονος δίνει 1,72 εκατ. δολάρια και η προσφορά του είναι πολύ υψηλότερη από το ποσό που περίμεναν οι ιδιοκτήτες του σπιτιού.

Κάτι λογικό, αν ληφθεί υπόψη ότι η μέση τιμή για ένα σπίτι στη συγκεκριμένη περιοχή ήταν περίπου 970.000 δολάρια πέρυσι. «Το θέλει πραγματικά», δήλωσε ο Νάντερ στον Guardian και συμπλήρωσε ότι ο 23χρονος σκοπεύει να μείνει εκεί.
Από την Κυριακή, λοιπόν, θα μπορεί να απολαύσει τα τέσσερα υπνοδωμάτια, την πολυτελή τραπεζαρία και την πισίνα. Η εταιρεία σημειώνει ότι είχε τουλάχιστον 25 σοβαρές προτάσεις αυτή την περίοδο, ενώ ετοιμάζεται να προωθήσει και άλλα παρόμοια βίντεο για άλλα ακίνητα.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.