Γυμναστική: Στις πόσες ώρες καίγεται το λίπος;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο κανόνας είναι ένας, γνωστός, χρόνια τώρα. Αν ο στόχος σου είναι η απώλεια βάρους, οι θερμίδες που καταναλώνεις πρέπει να είναι λιγότερες από αυτές που “καις”. Και πώς ακριβώς γίνεται αυτό;
Δεν είναι μία εύκολη απάντηση, αφού η απώλεια λίπους/βάρους εξαρτάται από έναν σωρό παράγοντες, όπως είναι το φύλο, η ηλικία, το βάρος, το υψος και η κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο μεταβολισμός σου. Δεν χάνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Γι’ αυτό ακριβώς η συνθήκη υπαγορεύει σωστή διατροφή και άσκηση: οι 2 παράγοντες που πυροδοτούν τον μεταβολισμό και άρα χάνεις πιο εύκολα.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ (περίεργο ε;) ένας ενήλικας που θέλει να χάσει βάρος και να το διατηρήσει στα ιδανικά επίπεδα (σύμφωνα με τον δείκτη μάζας σώματος), πρέπει να γυμνάζεται από 60-90 λεπτά, 3-5 ημέρες τις εβδομάδας, εστιάζοντας στην αερόβια άσκηση. Το σώμα μας χρειάζεται ξεκούραση για να λειτουργήσει και να αποδώσει σωστά, γι’ αυτό και η καθημερινή προπόνηση δεν φέρνει τα αποτελέσματα που νομίζεις. Όλα θέλουν μέτρο. Η υπερβολή θα δουλέψει αλλά μόνο για λίγο. Ο στόχος είναι να καταφέρεις να κάνεις τη γυμναστική αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου.
Δεδομένου, λοιπόν, ότι ένα κιλό λίπους δίνει περίπου 7.500 θερμίδες, αν καθημερινά μειώσεις κατά 500 τις θερμίδες μέσω της διατροφής και της αύξησης της σωματικής δραστηριότητας, τότε στο τέλος της εβδομάδας (αν ο μεταβολισμός σου κινείται σε φυσιολογικά επίπεδα) μπορεί να χάσεις μέχρι και μισό κιλό λίπους.

Κοινοποίηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.